Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 19 mei 2012 00:33.
Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 20-07-2008 21:12.
Tamao's Stuff...
- Geplaatst op zondag 25 mei 2008 22:36naja... kwil ook maar es wat laten zien xD... kben de laatste tijd veel bezig met digitaal werk, want er staat sinds kort een bed voor de kast waar onze scanner voor staat >.>... naja

geheel digitaal gemaakt... ben niet zo happy over de lineart, en kvin alleen Kuro (donkerharige jongen 8D) goed gelukt... plz some feedback of kritiek? ;o; - Geplaatst op maandag 26 mei 2008 09:36Wow! Gaaf! Ik begin zelf net de manga-wereld te verkennen, dus kan je weinig feedback geven, maar ik vind het er goed uitzien! Vroeg me alleen af, je schaduwen zijn allemaal een donkerdere tint van datgene waar ze schaduw voor zijn (doe ik ook), behalve de schaduwen onder de kinnen... Waarom? Ik zou die ook een donkerdere huidskleur geven en de lijnen weglaten. Vooral bij de linker figuur ziet het er een beetje apart uit...
Verder echt mooi!"Art is running away, without leaving home" - T. Tharp - Geplaatst op maandag 26 mei 2008 13:45Ik zou er juist voor gaan de schaduwen in kleding e.d. donkerder te maken. Een scherpe donkere schaduw geeft meer diepte aan je tekening. Plus dodge en burn tools van photoshop zijn altijd een beetje plat om te gebruiken en verpesten ook vaak je kleur omdat die niet te kiezen is.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op maandag 26 mei 2008 21:58@ Gina, wel... die streepjes geven schaduw aan... sommige manga artiesten gebruiken ze veel (ik meende dat het ook bij Dragonball gebruikten... volgens een vriendin hoor! xD), maar bij die linkerfiguur (Kane heettie btw :3) geef ik toe dat dat nogal raar is uitgevallen...
@ Ealynn: dat kan ik wel gaan proberen, meer schaduw in kleren... ik gebruik trouwens geen burntool, en ik heb geen idee wat de dodgetool precies is o_o;; thnx for feedback? :3 *gaat zeker dat van de kleren proberen* - Geplaatst op maandag 26 mei 2008 22:36Tools in photoshop die het zelfde effect krijgen zoals de schaduw die je nu dan handmatig hebt getekend. Het verdonkert je ondergrond kleur, of maakt die lichter.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op maandag 26 mei 2008 22:39o oke... kwist wel wat et waren (vooral burn tool, gebruik ik wel es op school, maar ik vind ze nog al *** werken...
- Geplaatst op donderdag 12 juni 2008 23:42yay~ ik upload wat :B het bed is weggehaald voor de scanner, dus ik had eindelijk de kans om een nieuw art dingetje van mij in te kleuren:

keb ook nieuwe stijl van kleuren uitgeprobeerd, dus... feedback of kritiek? :3 oja, en zijn er ook suggesties voor de achtergrond? Ik kom er zelf niet helemaal uit... ;o; - Geplaatst op vrijdag 13 juni 2008 20:36aaaw dit ish sow cute *squeel* eehm een suggestie *denkpose*
ik d8 zelf meteen aan een slaapkamer met een aantal kussens of een veranda (zoals ze in japan vaak gebruiken >D) met sakura blossem?? oid of iets met gele bloemen 1 van die 2 bloemen >D mja =P moet je zelf maar uit zoeken =P - Geplaatst op zondag 20 juli 2008 21:12owo... keb hier al een tijdje niet meer op gekeken... thnx btw steph~ ^w^ *uberglomp* <3~
... owo... ben btw net overnieuw begonnen met mijn comic... keb net 2 pagina's af... is waarschijnlijk nu nog een beetje cliché, omdat et begin is immers... uwu;;;

...feedback en kritiek plz? ;w;
EDIT: keb deze laatst ook nog gemaakt 8D mijn scanner heeft hem wel een beetje ver...pest
Tamao wijzigde dit bericht op 20-07-2008 21:25 met 16%
Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 20-07-2008 21:12.