Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 20:56.
Dit onderwerp heeft 57 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 16-06-2008 10:19.
Doe mee met de OpenMinded Zomerspecial 2008!
- Geplaatst op donderdag 05 juni 2008 09:39I knows *pats you*
rustig aan doen, kay?
*hug hug*You wear nothing, but you wear it so well... - Geplaatst op vrijdag 06 juni 2008 14:24
He Ealynn, ik vroeg me af, wanneer komt je volgende update op je site? Of wordt dat de uiteindelijke film? Ben heel benieuwd! ^__^quote:
Ealynn schreef op 04 juni 2008 @ 23:41:
Helemaal prima ^_^ ik ben zelf zo druk nu."Art is running away, without leaving home" - T. Tharp - Geplaatst op zaterdag 07 juni 2008 00:57De uiteindelijke film gaat pas natuurlijk heel kort voor de deadline medio augustus af zijn
dit zijn alleen nog storyboards en schetsen. Aangezien ik morgennacht vertrek naar Frankrijk voor een week voor het animatie film festival Annecy, komt er daarna pas weer een update ^_^;New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 12 juni 2008 09:43Hey mensen,
Sorry maar ik trek mijn deelname hoogstwaarschijnlijk terug. Ik heb teveel werk nog voor school en mijn eigen circle, en heb dus nog maar een kwart van het verhaaltje kunnen tekenen.
Dus bij deze: verwacht niks, als het toch afkomt stuur ik het alsnog door. Maar denk niet dat het doorgaat.Why does the government insist on reminding us that...our days are numbered... - Geplaatst op zondag 15 juni 2008 17:51Idem..
Ik wou er afgelopen week aan werken.. Maar doordat ik die week te druk was met geldzorgen en gemekker met wanbetalende debiteuren (het is in Nederland nationale sport om facturen pas op het allerlaatst te betalen), ben ik daar niet aan toegekomen.
En dit weekend moest ik naar Tokio Hotel concert.. en de TH afterparty.. en de TH after-afterparty.. en nu ben ik best wel dood en brak..
En ach, wat ik wou inzenden was toch een beetje te ranzig denk ik xDPsst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op zondag 15 juni 2008 19:36TH? you like your boys skinny don't you? XD"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle
- Geplaatst op zondag 15 juni 2008 21:22Och.. ik noem het "een exclusieve smaak, een fijnproever waardig"

En als dan zo'n leuke boy, zegmaar, Bill 4 jaar geleden, je vraagt of hij even op je brede schouders mag zitten om betere foto's/filmpjes te schieten (scheelt als je lang bent, ik had een geweldig uitzicht).. Daar zeg je geen nee tegen.
Alleen jammer dat ik mijn tong heb opengehaalt aan die kutbeugel toen hij me bedankte.
..grapje
Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op maandag 16 juni 2008 10:19XD LOL"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle
Dit onderwerp heeft 57 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 16-06-2008 10:19.