Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 19 mei 2012 00:32.
Dit onderwerp heeft 109 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 07-06-2009 12:54.
En wat droomde jij vannacht?
- Geplaatst op donderdag 14 februari 2008 20:40
Dat hoort trouwens "Slaaf" te zijnquote:
Ryou Kodama <3 - Geplaatst op vrijdag 29 februari 2008 11:38Ik had Ealynn vannacht huilend aan de telefoon in mijn droom. Het was heel naar. Het ging over de oplage van de sprookjesspecial en zij wilde minder boekjes en toen was ik teleurgesteld omdat we zoiets moois hadden gemaakt. We zouden het zeker weten wel verkopen, maar toen was ik opeens heel bot, huilde ze en voelde ik me schuldig. Ik was in een toko toen ik met haar belde, maar die toko was boven de grond en ik kon niet naar de kassa gaan, dus ik kon niets voor haar kopen en niets voor haar doen, want ik kon niet weg. Overal blokkeerden rekken het pad en de winkel was op stellages gebouwd waarvan geen uitkwam bij de uitgang. Ik kwam zelfs in een woonkamer terecht op een andere stellage, maar niet bij de deur.
- Geplaatst op vrijdag 29 februari 2008 12:29Oh, mauw! Wat een nare droom. Ik heb er niks van gemerkt behalve dat ik tot vier uur s nachts aan de cover van Oost West heb gezeten en dus maar weinig heb geslapen vannacht > >New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op vrijdag 29 februari 2008 18:20Ik droomde ook iets vaags
.
Ik droomde dat ik een nieuwe motor had gekocht en net klaar was met customizen en ik naar de con wou rijden. En toen stond bonny opeens naast me en zei ze dat ik beloofd had dat ze met mij mee kon rijden. Ik zo van "oh.. oh.. is goed". Maar toen ze net op wou stappen stond Shinku-chan (zo noem ik haar, ze cosplayed altijd Shinku) ook naast me en zei dat ik tegen haar hetzelfde beloofd had.
En toen kwam dingesie (mijn adjudant op cons) aangereden op een Hayabusa (haar favo moto), en riep tegen me: "het is ook altijd hetzelfde gezeur met jou!
" en daarna scheurde ze keihard weg.
En toen werd ik zwetend wakker...
Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op woensdag 30 april 2008 14:55Sets, ik droomde van je vannacht. We hadden allebei een dummy vol met gekleurde tekeningen en waren daar doorheen aan het browsen. Jij had een hele mooie softtone plaat er tussen zitten, die ik nog voor me kan zien.

- Geplaatst op woensdag 30 april 2008 20:29Wah! Hoe leuk! Vooral omdat ik al weken niets meer echt heb getekend. Nouja, wel schetsen natuurlijk, maar door tijd en energie is er niets groots meer uitgerold. Maar volgens jouw droom kom ik er wel! Keep at it, me! ^-^
Ik heb ook vaker dromen over jullie allemaal maar de halve tijd herinner ik ze niet. Dat droomboekje moet er dan toch misschien ook eens bij mij komen. - Geplaatst op donderdag 01 mei 2008 23:10BRAAAAAINS D:Ik had zo'n gare droom.
Ik droomde gisternacht dat ik in een gevecht a la Call of Duty 4 zat, en toen vluchtte ik een huis in, en dat bleek een bordeel vol mannen in kimono-achtige gewaden te zijn. Maar ik mocht niet binnenblijven van hen D: Maar ik bleef toch en ik vluchte een keukenkastje in (het was een woonhuisbordeel... haha ofzo), en in dat keukenkastje bleek een portaal te zijn naar een woud. En toen zag ik een huisje, en toen ik dat huisje inliep was dat precies mijn eigen kamer, en ik zag iemand slapen in mijn bed, maar daarna leek het alsof mijn tanden uitvielen en toen werd ik wakker.Wie dit lezen kan heeft facet-ogen. - Geplaatst op maandag 05 mei 2008 17:54Hele toffe en vage droom gehad vanacht. Ben er maar steeds weer aan het denken.
We waren met OpenMinded ergens heen geweest een meeting of zo. En we gingen terug naar ons headquarters. Een groot school achtig gebouw, maar dan futuristisch en met een grote trap naar beneden. Daar stond Narratress ons op te wachten, die hadden we namelijk gemist (en we misten je ook al op de actual con! noooooes!) maar ze dacht dat de meeting pas 's avonds was. Maar toen we allemaal samen waren, liepen we door dat gebouw met zijn vele openingen en trappen (dubieus van zich zelf al) en toen was daar opeens James van Team Rocket waar ik mij een beetje over ontfermde want ik vond hem heel leuk. Maar toen ik even met een paar andere meiden stond te praten dacht hij dat ik hen leuker vond en ging hij een beetje zielig van ons weg dansen naar buiten toe in de regen terug naar Team Rocket. Ik ging hem nog achterna maar ik weet niet meer precies wat er daarna was gebeurd. Volgens mij werden we toen opgeroepen om de wereld te gaan redden. Er was iets van een grote wervelstorm en wij als team Openminded konden in onze mecha achtige dingen dus de wereld hiertegen beschermen. Het was echt heel episch en heldhaftig enzo maar toen werd ik wakker... snif. De hele dag terug naar de helden gevoel willen gaan.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 22:54meest bizzare droom gehad sinds jaren (nouja die ik kan herrineren) meeste dromen zijn nog wel ehm nouja semi logishe bij mij.
maargoed de droom:
ik was aan het pokeren tegen een lilliputter een joker en een of ander en monster in een ski lift/gondel ding en ineens besloten we om al pokeren over de staal kabels naar beneden te klimmen.
ik had geen idee welke kaarten in had maar het monster mocht niet winnen.
ik was serieus aan het bluffen met mijn kaarten dus ik hoopte dat de andere goede kaarten hadden en ik wist dat het monster goede kaarten had.
voor mij op de staal kabels zag ik eerst de liilputter zijn kaarten (twee klaveren boeren en twee klaveren heren) naar beneden laten vallen en even daarna de joker (dat waren 3 harte vrouwen)
en het monster wilde net zijn kaarten laten zien en toen werd ik wakker.
en het maffe is dat ik A eigenlijk nooit meer poker en al helemaal niet met 5 dichte kaarten zoals we het in mijn droom speelden.
oja en ik verlies nooit of nouja bijna nooit in mijn dromen.
p.s. op pa[ier ziet de drom er een stuk minder gek uit dan in mijn droom
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen ? -Loesje - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 23:24Misschien had je droom te maken met Simones afwezigheid op de con, Maris?
Whahahaa pokerdromen. ^_^
Ik had vannacht een heel morbide droom, wederom met een heel duister bos en enge dingen. En Morgana van Darkwing Duck zat er opeens in. Talk about gothic dreams. - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 23:42Veranderde Darkwing in een pudding? Want als Darkwing in een pudding veranderde, dat zou wel heel tof zijn.We should treat all the trivial things in life very seriously, and all the serious things with sincere and studied triviality. -Oscar Wilde
- Geplaatst op woensdag 07 mei 2008 13:47Niet dat ik me herinner, helaas. Meer tekenfilms met pudding graag. (Hm, puddingstrip in zomerspecial...?)
- Geplaatst op woensdag 07 mei 2008 14:41Ik droomde iets heel wazigs vannacht.. en het was con-gerelateerd o_O
Durf ik het wel te vertellen? ~_~Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op woensdag 07 mei 2008 16:28Ja, nu moet je hoor!!New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op woensdag 07 mei 2008 19:17
quote:
Ealynn schreef op 07 mei 2008 @ 16:28:
Ja, nu moet je hoor!!
vind ik ook ons een beetje nieuwschierig maken ... schaam je !
(hoezo ik ben nieuwschierig ? )Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen ? -Loesje - Geplaatst op donderdag 08 mei 2008 17:04Poehh.. ik herinner me het niet eens meer zo goed meer (A).
Was iets met de yakuzi (ik heb een zwak voor bubbelbaden *_*) in een van de hotelkamers, en ohjah, ook nog iets met een ex-bf van me.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op vrijdag 09 mei 2008 11:49Ha, toch weer een badkamer-incident!
Angel of Beer. - Geplaatst op dinsdag 20 mei 2008 19:04Ik heb de laatste tijd hele vage Yuri dromen met mezelf in de hoofdrol...
Zou ik mezelf wat duidelijk willen maken ofzo? .. ._.'
Ik vind het nu nogal irritant worden.. >_>'Ryou Kodama <3 - Geplaatst op dinsdag 20 mei 2008 19:18Hoeft helemaal niet hoor, ik had laatst een dubieuze droom met mijn zusje ><; en ik ben toch wel erg blij met mijn vriend.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 11:19wow, deze topic moet geboost. Ik slaag er momenteel in mijn dromen beter te onthouden, wat fijn is. Ik denk dat het komt door het lichtere slapen en door de wekker heenslapen.
Ik had een superfijne OM achtige droom vannacht, bijvoorbeeld. Het begon ermee dat ik in een soort afgelegen huisje zat met Shanna (Skan) en vrienden van mijn ouders. Het bleek echter niet zo afgelegen maar redelijk vlakbij het centrum van Eindhoven, en ik had winkelzin, en wou mijn zusje de stad eens laten zien. Met mijn vader passeerde ik een of andere gare tekenwinkel die half opgedoekt werd. Vanuit de etalage zag ik 0.05 fineliners, en ik had er één nodig (ook in het echte leven >.<) dus we gingen naar binnen, maar daar waren de fineliners op en hielp een klein gebruind meisje me er eentje vinden op een stapel van lelijke meuk. Ook probeerde ze me een fluormarker aan te smeren om mee te tekenen en in de droom leek dat een opzienbarend goed idee.
In een volgend moment ging ik naar het strand met een vriendin van mijn moeder, waar haar kinderen - in de droom kleine kids maar in het echt niet - zelf knikkers gingen maken. Van poeder en sect. Niet dat je zo knikkers kan maken, maar toch. We kwamen uit bij een of ander huis waar de vriendin van ma verdween en plaatsmaakte voor Shizuka. Ealynn en Diana waren daar aan het ruzieën omdat Ealynn een tv-serie met Meneer de Clown wou starten. Maar met een kostuum dat niet door Diana was gemaakt, dus vond Diana dat ze absoluut niet mee ging doen in de serie, en zo liep Ealynn een celebrity mis. XD En ergens later ging vlakbij dat huis Darkwing Morgana redden en volgende er een teveel aan Disney. I'm serious. >__< Ik heb nog nooit zo'n typisch Setsuniaanse droom gehad. o_< - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 12:34lol oh, so sorry Diana ^_^ wouldn't do that in rl!New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op woensdag 04 februari 2009 10:26Oh man, vandaag weer zo'n weirdo droom met jullie. Ik vierde kennelijk mijn verjaardag maar dat was nogal vreemd, want het was vlakbij station Den Bosch en dan één station verder, dat half gemold werd. (En dat was Vaals, wat bij mijn weten in het dieptepunt van Limburg ligt.) Anyway, thuis was verderop, ergens waar de wei moest beginnen, een diepe put met een monster erin, een soort vervallen collosseum. Daar moest iedereen tegen het monster gaan vechten met een ander wapen.
Van OpenMinded waren er aardig wat bekende gezichten, maar er was ook een klein jongetje bij. We kwamen er de ochtend erna achter dat hij de halve nacht in de put met het monster had gezeten omdat zijn wapen steen was. En de stenen knuppel die ik had neergelegd had hij niet gevonden, dus had hij de hele tijd kiezelsteentjes naar het monster gegooid. En gerend. Dat was behoorlijk sneu want hij was vijf jaar ofzo en schattig. Verder zaten er nog wat gare treinreizen in de droom en toen iedereen naar huis was, sliep Marianne nog in het logeerbedje. Met mijn zusje (die kennelijk ook rondhing daar) maakte ik haar wakker. En we gingen een of andere kaasanime kijken die Flint, Shinzo en Pokemon door elkaar gehusseld had. ^__^ - Geplaatst op zaterdag 06 juni 2009 23:22Ik droomde vannacht dat ik op het naaktstrand tegen Akira-san (uit HnG) zat te Go-en.
En dingesie (ik ben haar naam kwijt, ik ken haar van cons) stond achter me en iedere keer als ik een zet deed grinnikte zo van: "ha ha.. sukkel". :/
Ze had me de vorige keer namelijk gepwned met Go
.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op zondag 07 juni 2009 11:06XD"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle
- Geplaatst op zondag 07 juni 2009 12:54Cool ^_^ ik heb de laatste tijd maar weinig 'fanart' dromen. Tijd geleden nog een droom over Scrubs gehad dat we nu tijdens de lunch aan het kijken zijn. Ik had half een relatie met JD maar doctor begon steeds meer aardig te doen tegen mij en ik wilde heel graag met hem XD gewetensconflicten e.d.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
Dit onderwerp heeft 109 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 07-06-2009 12:54.