Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 19 mei 2012 00:29.
Dit onderwerp heeft 109 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 07-06-2009 12:54.
En wat droomde jij vannacht?
- Geplaatst op donderdag 08 mei 2008 17:04Poehh.. ik herinner me het niet eens meer zo goed meer (A).
Was iets met de yakuzi (ik heb een zwak voor bubbelbaden *_*) in een van de hotelkamers, en ohjah, ook nog iets met een ex-bf van me.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op vrijdag 09 mei 2008 11:49Ha, toch weer een badkamer-incident!
Angel of Beer. - Geplaatst op dinsdag 20 mei 2008 19:04Ik heb de laatste tijd hele vage Yuri dromen met mezelf in de hoofdrol...
Zou ik mezelf wat duidelijk willen maken ofzo? .. ._.'
Ik vind het nu nogal irritant worden.. >_>'Ryou Kodama <3 - Geplaatst op dinsdag 20 mei 2008 19:18Hoeft helemaal niet hoor, ik had laatst een dubieuze droom met mijn zusje ><; en ik ben toch wel erg blij met mijn vriend.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 11:19wow, deze topic moet geboost. Ik slaag er momenteel in mijn dromen beter te onthouden, wat fijn is. Ik denk dat het komt door het lichtere slapen en door de wekker heenslapen.
Ik had een superfijne OM achtige droom vannacht, bijvoorbeeld. Het begon ermee dat ik in een soort afgelegen huisje zat met Shanna (Skan) en vrienden van mijn ouders. Het bleek echter niet zo afgelegen maar redelijk vlakbij het centrum van Eindhoven, en ik had winkelzin, en wou mijn zusje de stad eens laten zien. Met mijn vader passeerde ik een of andere gare tekenwinkel die half opgedoekt werd. Vanuit de etalage zag ik 0.05 fineliners, en ik had er één nodig (ook in het echte leven >.<) dus we gingen naar binnen, maar daar waren de fineliners op en hielp een klein gebruind meisje me er eentje vinden op een stapel van lelijke meuk. Ook probeerde ze me een fluormarker aan te smeren om mee te tekenen en in de droom leek dat een opzienbarend goed idee.
In een volgend moment ging ik naar het strand met een vriendin van mijn moeder, waar haar kinderen - in de droom kleine kids maar in het echt niet - zelf knikkers gingen maken. Van poeder en sect. Niet dat je zo knikkers kan maken, maar toch. We kwamen uit bij een of ander huis waar de vriendin van ma verdween en plaatsmaakte voor Shizuka. Ealynn en Diana waren daar aan het ruzieën omdat Ealynn een tv-serie met Meneer de Clown wou starten. Maar met een kostuum dat niet door Diana was gemaakt, dus vond Diana dat ze absoluut niet mee ging doen in de serie, en zo liep Ealynn een celebrity mis. XD En ergens later ging vlakbij dat huis Darkwing Morgana redden en volgende er een teveel aan Disney. I'm serious. >__< Ik heb nog nooit zo'n typisch Setsuniaanse droom gehad. o_< - Geplaatst op woensdag 07 januari 2009 12:34lol oh, so sorry Diana ^_^ wouldn't do that in rl!New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op woensdag 04 februari 2009 10:26Oh man, vandaag weer zo'n weirdo droom met jullie. Ik vierde kennelijk mijn verjaardag maar dat was nogal vreemd, want het was vlakbij station Den Bosch en dan één station verder, dat half gemold werd. (En dat was Vaals, wat bij mijn weten in het dieptepunt van Limburg ligt.) Anyway, thuis was verderop, ergens waar de wei moest beginnen, een diepe put met een monster erin, een soort vervallen collosseum. Daar moest iedereen tegen het monster gaan vechten met een ander wapen.
Van OpenMinded waren er aardig wat bekende gezichten, maar er was ook een klein jongetje bij. We kwamen er de ochtend erna achter dat hij de halve nacht in de put met het monster had gezeten omdat zijn wapen steen was. En de stenen knuppel die ik had neergelegd had hij niet gevonden, dus had hij de hele tijd kiezelsteentjes naar het monster gegooid. En gerend. Dat was behoorlijk sneu want hij was vijf jaar ofzo en schattig. Verder zaten er nog wat gare treinreizen in de droom en toen iedereen naar huis was, sliep Marianne nog in het logeerbedje. Met mijn zusje (die kennelijk ook rondhing daar) maakte ik haar wakker. En we gingen een of andere kaasanime kijken die Flint, Shinzo en Pokemon door elkaar gehusseld had. ^__^ - Geplaatst op zaterdag 06 juni 2009 23:22Ik droomde vannacht dat ik op het naaktstrand tegen Akira-san (uit HnG) zat te Go-en.
En dingesie (ik ben haar naam kwijt, ik ken haar van cons) stond achter me en iedere keer als ik een zet deed grinnikte zo van: "ha ha.. sukkel". :/
Ze had me de vorige keer namelijk gepwned met Go
.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op zondag 07 juni 2009 11:06XD"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle
- Geplaatst op zondag 07 juni 2009 12:54Cool ^_^ ik heb de laatste tijd maar weinig 'fanart' dromen. Tijd geleden nog een droom over Scrubs gehad dat we nu tijdens de lunch aan het kijken zijn. Ik had half een relatie met JD maar doctor begon steeds meer aardig te doen tegen mij en ik wilde heel graag met hem XD gewetensconflicten e.d.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
Dit onderwerp heeft 109 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 07-06-2009 12:54.