Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 19 mei 2012 00:29.
Dit onderwerp heeft 109 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 07-06-2009 12:54.
En wat droomde jij vannacht?
- Geplaatst op donderdag 26 april 2007 10:48Gisteren nog een leuk gesprek gehad met een docent en een klasgenoot over dromen en lucide dromen e.d. Nou, wie hier nog iets leuks of vreemds gedroomd heeft en behoefte heeft het te delen, ga hier je gang ^_^
Ik vond het wel frappant dat ik nu al de hele ochtend rondloop met een pijnlijk oog, maar opeens realiseerde ik me dat ik vannacht gedroomd had dat ik om de een of andere reden contactlenzen had. ^_^ hahaha.. ik denk dat dat weer een verwerking is van het verhaal dat Diana tijdens een kostuum hunt vorige week mij vertelde over contactlenzen nemen enzo.
Leuk hoe dat zo terug komt, en nu weet ik ook waar het vandaan komt. Maar ondertussen zit ik wel met een zeer oog.
kan ook zijn dat ik vannacht acute oogontsteking kreeg en toen ging dromen over contactlenzen die ik in mijn ogen kreeg geduwd.
Aniway, we hadden ooit nog eens zo'n dromen topic. Weet dat ik toen nog vertelde van mijn vage Final Fantasy droom waarbij ik als zijnde Cloud heel close op de motor lag bij Sephiroth. Oeh.. en die droom met Allo Allo was ook heel fout. Ik heb blijkbaar toch nog wel eens wat OpenMinded achtige dromen, heheh. Genoeg stof tot inspiratie! Hebben jullie nog openminded dromen gehad?New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 26 april 2007 11:04*kuch* <<.>>
Uhm, censored ^_^;;;? (omg, had ik vroeger nou nooit gedacht xD) Hints: had Itachi en Neji (wtf, CFUD).
En ik had koortsdromen (
) over de pagespread die ik nu moet maken xDThe greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op donderdag 26 april 2007 11:05Geen echte OM dromen, hoewel ik wel een keer droomde dat ik Eva's (Lifemachine) mobieltje probeerde te fixen door het in een glas water te gooien. Zij had het de dag vantevoren vaker over het ophalen van haar nieuwe mobieltje met abbonnement. XD (In die droom zaten om de een of andere reden ook zigeunergewoonten en andere zooi.)
Over het algemeen droom ik wel vaker over scholen, gangen, brandende torens waar ik niet uit kan (Freud zou me meteen opschrijven voor een allerlei fobische stoornissen), zwembaden en andere rare settings, maar wie er in mijn droom zitten is meestal wat vaagjes.
OH, en laatst had ik een droom over de nieuwe pocket (niet Creme Brulée maar het andere project) waar ik opeens nog een illustratie voor moest inleveren toen ik goed keek op de forumlijst en toen ging ik de deadline al helemaal niet halen. Dat was echt wazig. Volgens mij ging de rest van de droom ook over OM but I'm not sure want ik onthoud altijd alleen fragmenten. -__- deadline terreur uit zich in vage droomscènes.
Maar ik herinner mij niets gays. Hm. Ik heb vast wel vaker gayige dromen, dat kan gewoon niet anders, maar onthouden vind ik altijd lastig omdat ik ze heel even onthoud als ik wakker word en dan meteen vergeet.Setsuna wijzigde dit bericht op 26-04-2007 11:10 met 34%Curtain Call - Geplaatst op donderdag 26 april 2007 11:42Hmmm... Volgens mij willen jullie niet eens weten over wat voor smeerpijperij ik soms wel eens droom ~_~;;.
Persoonlijk geloof ik dat dromen (met name natte) geschenken van God zijn. Mijn geloof in de Heere Gods word iedere keer weer versterkt als Hij Zijn nederige dienaar weer eens rijkelijk beloont met nachtelijke geschenken
.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op donderdag 26 april 2007 12:06Hahaha ^_^ ro, toch!
Ik had een paar dagen geleden gedroomd dat ik met een paar mensen de apocalypse moest voorkomen. Ik had zo'n mooi shiny heilig zwaard gekregen... mauw. Wilde dat nu nog wel hebben. Vreemd genoeg was de locatie waar we aan het vechten waren ergens in het school gebouw. Hm.. droom ik onbewust dat het stressige eindproject het einde van de wereld kan zijn als ik faal als projectcoordinator?
Hm... had een hele tijd geleden een dergelijke droom ook gehad rondom school, maar toen was het een hele vette we zijn mutanten en we moeten de school/wereld redden. Ga ik nog eens een keer uitwerken als een strip misschien want het was echt een leuk verhaal zo ^_^ heel spannend om te dromen.
Ik droom vaak over school als locatie, mijn ouders huis (het oude en nieuwe) en de boerderij van mijn wijlen opa en oma. Hm.. zijn idd belangrijke plekken geweest.
Met dromen heb ik meestal dat het bijna een soort film / computerspel scenario is dat ik kan terugspoelen en anders doen als het me niet bevalt. Da's wel leuk. Echt lucide dromen heb ik maar een drie keer gehad of zo. Maar ik droom ook soms hele heldere dromen, heel fel in kleur en ervaring. Beetje grenzend aan lucide dan denk ik.
Ik hoorde van een klasgenoot dat hij een regisseur kent die altijd zijn films bedenkt en alvast regisseert in zijn lucide dromen waarna hij als hij wakker wordt alles opschrijft e.d. Dat lijkt me wel heel tof. Maar ik denk dat het ook belangrijk is om niet teveel te willen sturen omdat je anders de indrukken van de dag niet verwerkt.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 26 april 2007 12:53Als ik een droom niet leuk vind (ik word altijd opgejaagd/aangevallen/achterna gezeten T_T), dan realiseer ik me vaak ineens dat het een droom is. Dan denk ik 'nee, dit wil ik niet, ik wil WAKKER WORDEN' en dat gebeurd dan ook
Het voelt heel raar aan, alsof je je door heel stroperig water heen moet worstelen om daadwerkelijk wakker te worden.
Ook heb ik vaak dat ik gewond raak in een droom (gebeten door een dolle rotweiler, met zwaard vinger gechopt, massa-zelfmoord met hele clan dmv kogelregen etc etc) en dat het dan een tijd lang pijn blijft doen als ik wakker ben.
Ik droom vaak dat ik kan vliegen, maar dat ik dat op een gegeven moment niet meer kan, zonder reden.
Wat ik wel grappig vind, is dat ik 'herhalings-dromen' heb. De eerste keer is het eigenlijk een nachtmerrie; je bent in paniek, weet niet hoe je moet reageren en rent als een kip zonder kop rond. Tweede keer is het nog eng, maar je denkt 'he, dat heb ik al een keer gedaan. Toen gebeurde dit, en dit...'. En de derde keer ben je bijna verveeld; je weet welke straatje je in moet rennen om te ontkomen, precies waar je moet duiken om te voorkomen dat je neergeschoten wordt e.d.
Één keer een zeer belachelijke droom. Zijn er mensen die Spyro spelen/speelden? Nou, ik moest dus als klein paars draakje diamantjes verzamelen en dergelijke en van ijsschots naar ijsschots springen. Toen kwam er een reusachtige sneeuwman die me probeerde te vermorzelen. Toen lag ik opeens weer in mn bed en kwam die sneeuwman met één vinger door mn zolderraam. 'Kielekiele' bromde hij en drukte die vinger in mn oksel 0_0 Ik werd wakker met mijn armen boven mn hood en een koude wind die door mn raam kwam xD
Of die keren dat ik in mn droom over de hei crosste en vaag een irritant geluid hoorde komen uit een platenspeler die er toevallig stond. Bleek het mn wekker te zijn
En dan natuurlijk de dromen nadat Kim (hondje) was overleden. Op alle mogelijke manieren was ze weer levend... Ik had haar nog geaaid, ze was koud en stijf. Volgende moment gaan de oogjes open en probeert ze op te staan. Ze is helemaal stram omdat ze zo stijf was. Binnen no-time was ze weer helemaal de oude. Of ineens gekrab aan de deur, en helemaal verbijsterd zeggen 'maar je bent al twee maanden dood!' als het Kim is.
Of wilde katten die ineens over je zolder rennen, via een gaatje weer het dak opgaan om vervolgens door een balk weer naar binnen te storten. Met een grote groep mensen ergens opgesloten worden met gas of gif dat langzaam naar binnen komt en weten dat er geen enkele uitweg is.
En een keer dat we in een speelgoedzaak waren, en er was een bom. We waren met zn 3en, en maar twee konden/mochten eruit. Ik bleek achter. Toen het ding ontplofte voelde ik mn rug verbranden en ik werd voorover geblazen. En het enige wat ik kon denken was 'nu zal ik eindelijk weten hoe het is om dood te zijn'. Jah. Creepy. Heb het overleefd, btw. En mn oma was opeens een witte spin, zo'n hooiwagen.
Ik ben nooit echt heldhaftig in een droom. Ik vecht en doe, maar vaak haalt het niks uit xD
De meeste dromen vergeet ik niet. Ik word heel makkelijk getriggerd om iets te herinneren, zelfs al heb ik het meer dan 6 jaar gelden gedroomd.
Vaak weet ik ook niet of ik iets nou in het echt gehoord/gezien/gezegd heb, of dat ik het ooit eens heb gedroomd.
Als we het over dromen hebben: wie is er wel eens uitgetreden? Dat houdt in dat je ziel tijdelijk je lichaam verlaat om naar een plek te gaan die je zelf wilt. (shunnnn the nonbelievers, shunnnnna >D) Als je doorhebt dat je uittreedt, kun je ook nog sturen waar je naartoe wilt gaan. Mijn tante heeft het een keer gehad, ze zag de kamer en dergelijke en ze kon door muren. Ze zweefde een beetje rond, en keek boven op een kast. Daar lag iets wat ze al tijden kwijt was. Toen ze eenmaal weer wakker was, nam ze een kijkje op die kast en ja hoor, het ding lag daar xD
Wel eens wakker geworden met een enorme schok (compleet met gasp for air en adrenaline die door je lijf giert) terwijl je niks droomde of gewoon iets heel rustigs? Kan heel goed een uittreding zijn geweest ^_^The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op vrijdag 27 april 2007 14:30Scary.. blijf dat uittreden toch nog wat eng vinden. Denk dat ik het zelf een keer gehad heb in combinatie met lucide dromen, maar ben toen zo hard geschrokken dat ik weer heel vast in mijn bed lag en me toen niet kon bewegen voor een tijd. (dat wat je blijkbaar wel eens hebt als je hoofd wel wakker is maar je lichaam nog slaapt) - vervelend genoeg droomde dat ik wakker werd en snel mijn moeder ging halen, maar dat werd ik pas een tijdje daarna (ik ging wel precies op dezelfde manier mijn moeder halen, misschien was het wel een flash forward geweest ^_^; ) Aniway, erg scary allemaal. Maar het is onderhand weer een paar jaar geleden.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op vrijdag 27 april 2007 21:45dromen zijn cool
laatst droomde ik over interview with a vampire...ik was claudia (ze leefde -sort off XD- nog) Het was overdag XD maar ik stond op het punt iemand te bijten die nogal belangrijk was voor lestat en hij zei: You wouldn´t dare
ik: Watch me.
Toen beet ik en kort daarna werd ik wakker met pijn in mijn hand en het gevoel in mijn tanden dat ik gebeten heb...ik zag geen afdrukken maar volgens mij had ik meself gebeten XD lol"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle - Geplaatst op vrijdag 27 april 2007 22:45ik onthou niet al mn dromen, maar ik weet wel dat ik vaak op mn armen lig die dan dood aan gaan voelen. Een keer waren allebei mn armen 'dood' en lagen over me heen, gekruist. Ik kon helemaal niets meer XD ik kon mn armen niet van mezelf afhalen, echt eng als je zo wakker wordtYou wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op zaterdag 05 mei 2007 10:42Narratress, oeh, wat een toffe droom. Ik heb zelf een paar keer gedroomd over Earth Final Conflict, mijn geliefde sf serie en het was heerlijk om de protector van Da'an te mogen zijn en lekker up close en personal te doen.
Kiki, dat is niet echt eng, maar gewoon heel vervelend. Je hebt je doorbloeding een beetje afgekneld dan, weet ook niet precies hoe dat altijd gebeurt (ik het het de laatste twee weken al twee keer in mijn oververmoeide linker tekenhand gehad, dus misschien betekent dat wel iets? met de slechtere doorbloeding door de rsi werk je dat misschien in de hand) - maar als je rechtop gaat zitten en probeert je handen een tijdje te beweging, dan krijg je weer gevoel erin en komt het helemaal weer goed
- wel apart dat je met gekruiste handen zo lag, onlangs interview with the vampire gezien misschien? ^_^
Ik had vannacht echt weer zo'n wensdroom achtig iets. Ik wil heel graag het eind werk van mijn stage periode goed afsluiten, maar ik heb eigenlijk nog helemaal geen contact met die mensen opgenomen en daar voel ik me niet lekker bij. Vannacht droomde ik dat ik terug naar Brussel ging om ze daar op te zoeken en het voelde zo heerlijk hoe welkom ik daar ontvangen werd (weet je wel, echt welkom, iedereen blij, bijna zingend en dansend en zo) en mijn stage begleider en de baas gingen rondjes met mij dansen ^_^ ik was echt helemaal verrast en mijn stagebegleider die ik toch altijd wel een beetje dishy gevonden heb was extreem aardig en vage opmerkingen aan het maken over een blinddate. En ik maar denken.. maar hij heeft toch een vrouw en kinderen etc >-< en toen gingen ze me voorstellen aan de nieuwe hulpkrachten en er was een meisje bij met een moeilijke naam, die ik verkeerd uitsprak. En toen ging zij het een paar keer herhalen hoe ik het wel moest uitspreken en voor ik het wist stond ze op de tafels te zingen. En toen dacht ik ... ugh.. dit lijkt wel een musical en prompt werd ik wakker omdat ik het niet echt meer geloofde. Ik denk dat dat laatste stukje komt van de musical my fair lady die ik onlangs gezien heb, met al die liedjes over uitspraak enzo
Maar vannochtend werd ik dus daar ook wakker met een slapende arm die ook niks meer wilde doen. Ik vraag me af of dat dan is dat je hem afgekneld hebt, of dat het lichaam dat onderdeel nog niet wakker gemaakt heeft. Ik hoorde dat als je slaapt er een stof in je lichaam wordt aangemaakt dat je lichaam beinvloed dat het niet gaat meebewegen met wat je droomt. Omdat je soms ook als je zelf al wakker bent en je lichaam nog niet, je je nog helemaal niet kunt bewegen. Vraag me af of dat hetzelfde is.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op woensdag 16 mei 2007 10:22.... ok, ik was het eigenlijk vergeten maar nu zag ik in dat studie topic dat Ealynn klasieke talen heeft gestudeerd? En toen herinnerde ik weer een stukje van mijn droom XD Ik heb echt HEEL veel poep gedroomd over alles en iedereen (school, familie, neutrale apen, acon gangers en zelfs loze mensen die ik iedere dag in de bus zie zitten), zelfs over een of andere willekeurige dude die het rokje dat ik bij de large wilde kopen aan het passen was.
(...S was te klein voor mij, wat wil zeggen dat alleen kleine jongens het kunnen dragen? foei brein)
Anywaaay, Okama/PSD/2-2-1, however you want to call her, was op mijn computer op zoek naar iets in het Grieks dat iets goed uitlegde (jaja), maar toen dacht ik. lol, ik heb helemaal nooit Grieks gehad drol. En toen kwam Ealynn dus aanlopen om haar te helpen ._.
en toen nog meer onzin, blabla xD
ja whatever, k dacht het toch maar even te delen nadat ik zag dat je klassieke talen had gestudeerd, hahaJafar/Frollo, u weet dat u het wilt! - Geplaatst op woensdag 16 mei 2007 12:13Hahaha wat grappig ^_^ Ealynn to the rescue!
Ik had vannacht een heel erg intrigerende droom over mijn ex vriendje en Setsuna kwam er ook in voor ^_^
Het was een beetje een middeleeuwse, the sound of music setting in erg kleurrijke bijna artificial aanvoelende berglandschappen en ik was op de vlucht voor iets, ik had blijkbaar iets gedaan wat niet mocht en daarom zaten er mensen achteraan. Mijn exvriendje hoorde ook bij die mensen maar hij wilde me een beetje laten ontsnappen, dat was zo lief. Ik verstopte me ergens tussen een stuk landschap waar een gleuf bleek te zitten naar een oud klooster ondergronds en hij had zoiets van blijf daar, dan weet ik waar je bent en kan ik je nog opzoeken.
In het klooster bleek dat het toch nog een gare disco club achtige setting was, exclusief enzo en ik vond daar onderdak in de kamer van de hostess. Ik mocht me verstoppen op de bovenste plak van een enorme kleding kast. Had een beetje zo'n anne frank gevoel en er kwamen huiszoekingen enzo. Dit stuk in die kast gebeurde drie keer opnieuw (soort van reset, oh, he, dit had ik toen straks ook al gedaan) alleen de tweede keer voelde daarom vaag aan met wakker worden in die kast, de derde keer echt was een regelrechte parodie, waar een luver van de vrouw op de plank onder mij lag, een tweede luver weer daar onder (was erg genant voor hen beide om achter elkaars bestaan te komen) en onderaan lag de hostess met Setsuna te cuddlen onder de dekens. Het was echt heel parodie achtig, maar Setsuna had het erg naar de zin met de dame in kwestie, en toen werd ik wakker.
Denk dat het te maken had met dat ik de hele avond door de eindelijk gearriveerde proefpocket heb zitten bladeren en Sets' verhaal nog had zitten doorspitten. ^_^New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 17 mei 2007 11:55Oh, een dame en ik in uw droom? XD man, ik zit tegenwoordig echt vaak in dromen van mensen. Vorige week zat ik ook al in één van een klasgenoot. Ah well, betekent tenminste dat ik een soort invloed heb op mensen. One way or the other. >_>
Die droom van Kitsu is trouwens ook ontzettend grappig. XD Ik herinner me de laatste tijd mijn dromen maar met moeite. Heeft iemand daar tips voor? Mijn nicht zei altijd dat je het meteen moest opschrijven, maar aangezien ik langzaam wakker word, ontsnappen de vlagen droom voordat ik de kans daartoe heb. - Geplaatst op donderdag 17 mei 2007 12:18Hm, misschien overdag echt even de tijd nemen om te herinneren wat je gedroomd hebt.. misschien bevordert het dat. Of een flink harde wekker te vroeg zetten, want als je wakker schrikt uit een droom, dan weet je hem meestal nog ^_^New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op donderdag 17 mei 2007 13:22ik droomde dat iemand me wilde vermoorden vannacht - volgens mij omdat ik iets niet uit een winkel wilde kopen...
...
juist
niet coolYou wear nothing, but you wear it so well... - Geplaatst op donderdag 17 mei 2007 13:35Nooo... de wraak van de winkelverkoper!New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op zondag 20 mei 2007 12:58whahahah je zou t haast denken ja.
>_<
ik heb wel meerdere keren gedroomd dat ik zwanger was. Ray as my widdle baby, serieus. Was niet leuk, want toen ik wakker werd miste ik hem zo erg XDYou wear nothing, but you wear it so well... - Geplaatst op zondag 20 mei 2007 13:59Awww... ik droom bijna nooit over mijn stripfiguren. Ik heb volgens mij zelfs nog nooit over Ealynn gedroomd (snif...) wel over Aurus en Pythagoras (de eigenlijke maincharacters van het verhaal) met nog wat side charas on the side. Maar dat was ook weer alleen toen ik een periode erg depressief was en niet meer wilde tekenen. Vanaf dat ik die dubbele droom had gehad ging het weer beter. ^_^ Eigenlijk hadden die twee me een beetje gered. Het was ook zo'n mooie droom over dat Aurus moe was van al het vechten en zijn taak en dat hij wilde opgeven en wegglijden in coma. En dat Pythagoras de 'soort van beademings' machine toen uitzette en hem weer wakker maakte. En omgekeerd had ik daarna de droom over hoe Pythagoras zich gevangen zag in de wereld om hem heen en hoe Aurus hem daar uit los kon maken. Beide figuren zijn heel belangrijk voor mij. Ik moet even hier een snelle animatie posten, die ik net gemaakt heb, want die hangt daar erg mee samen.
Ik had gisteren een belangrijk besluit genomen over hoe ik wilde dat mijn fantasy wereld Ocreana in elkaar zou zitten en vandaag kwam ik een liedje uit Cirque the Soleil tegen die daar precies op aan sloot. En toen moest ik dit tekenen. De tekst van het liedje gaat er een beetje over van als ik val, laat me dan vallen en als je mij wilt houden, val dan met mij mee. Mijn ik uit de toekomst heeft mijn kracht nu nodig en als ik val, vangt hij me op. Ik denk dat dat precies neerkomt op een van de kernpunten uit mijn algehele verhaal.
Het figuurtje is trouwens Aurus, mijn hoofdpersoon allertijden.
New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op zondag 20 mei 2007 15:11like I said... ik vind t echt een mooi stukje animatie, ook al issie kort. More, girl MORE!
Ik heb es gedroomd over Kyou Sohma, ja ja, mijn grootste bishie-obsession van Fruits Basket aka Furuba, en het was echt superzielig. Om onder de vloek uit te komen moest hij 7 dingen verzamelen van een bepaald iets. Maar hij was te laat, hij had er 5 of zo en het was te laat. Dus degene die die vloek kon breken als hij 7 van die dingen had (dont ask me WHAT it was) ging weg en Kyou was echt zo sad. Hij zakte op de grond, helemaal teneergeslagen, helemaal hopeloos.
;_; was echt sad.
Ik droom niet vaak over mijn eigen characters, het valt best mee. Ik denk dat ik er in totaal 5 keer over heb gedroomd. Misschien vaker, maar dan herinner ik t me niet.
Ik heb wel es eng gedroomd over die moordenaar van Texas Chainsaw Massacre, maar echt een paar keer achter elkaar. Zo eng. >_< Maar na 3 keer hetzelfde concept dromen was ik heb te slim af en ook een beetje verveeld, dus ja... toen ging ie opeens, gedemotiveerd, weg.
Ik heb ook een periode lang gedroomd dat ik in t water dook en niet meer wist wat onder of boven was en dus bijna verzoop. Eng... zo eng, ik wil dus ook nooit dromen dat ik zwem, want dat kan ik nooit in mijn dromen. Terwijl ik in t echt toch een paar Reddings Zwemmen diploma's op zak heb.You wear nothing, but you wear it so well... - Geplaatst op zondag 20 mei 2007 23:12Ik droom ook nooit over mijn strip of roman personages.... dus Ealynn, je bent niet de enige. Vreemd genoeg wel wat dromen gehad waar Utena lui in zaten en volgens mij ook iets over Silent Möbius.
Mijn droom van gisteren heb ik trouwens onthouden, of in ieder geval, deels, en hij was echt zeeeeer cute. ^-^ Het was een soort shoujo ai kruising tussen Nightmares and Fairytales #3 (die had ik een dag daarvoor inderdaad gelezen, van Shizuka geleend) Peach Girl en van die Maria sama ga miteru shoujo ai series.
Het ging over een pluizig meisje genaamd Snow (net als het hoofdpersoontje uit Nightmares #3...sneeuwwitje afgekort) Maar deze droom-Snow had korter sneeuwwit haar en verder een gebruinde huid en lipjes als Momo uit Peach girl. ^-^ En ze was verliefd op een ander meisje dat haarspelden had en halflange haren, maar ze wist niet goed hoe ze het moest brengen. Bla bla, kusscenes, knuffelige clichés. Af en toe ook een tekstballon door de droom heen als ik het me goed herinner... het kwam ontzettend Japans en vreemd over. O_o Ik kreeg bijna zin om het uit te werken toen ik wakker werd, maar daar was het iets te girly voor. - Geplaatst op zondag 20 mei 2007 23:46Sets, ik weet een special waar dat perfect in kan... de special wiens naam genicked werd zonder dat ze het zelf wisten door de Neutral luitjes
maar die staat alleen voorlopig nog niet op het programma. Anders kan het ook wel in de special voor volgend jaar animecon ^_^ ook zeer passend.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op maandag 21 mei 2007 07:20maar maar cotton candy is gewoon zo neutraal dat het wel gejat moest worden? ? ?
urgh kitsu heeft gaat gedroomt - nu eigenlijk heb ik teveel hotel dusk gespeeld, toen ging ik er over dromen en toen wer ik misselijk half wakker, en het is niet handig als je badkamer gaat zoeken en je droomt met besturingssysteem, ok? : DJafar/Frollo, u weet dat u het wilt! - Geplaatst op maandag 21 mei 2007 17:35Aaaaah, the effect Nightmares & Fairytales has on people ^o^
Ik heb dus van het weekend de hele Matrix trilogie weer zitten loeren (ugh, wat was de laatste toch een boutfilm). Met als gevolg dat ik daarna droomde dat ik een of andere wazige librarian was met een book with all awnsers (ala Mirrormask) die Neo en Trin moest helpen te ontsnappen aan een stapel agent Smith's. Uiteindelijk werd ik aan gort geschoten _o_ - Geplaatst op maandag 21 mei 2007 19:59Noooo, en toen werd je wakker neem ik aan. Vraag me af of je nog verder kan dromen nadat je 'dood' bent.
Hm, jammer dat ik door moest pezen, ik heb nog nooit deel 2 en 3 gezien, maar deel 1 was echt een intrigerende film. Heb al van meer gehoord dat 2 en vooral 3 minder goed zijn, dus ik ben het nog een beetje aan het afwachten. Heb wel de animatrix lang geleden gezien. Die was wel heel tof.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op maandag 21 mei 2007 20:21ik heb vannacht over jou gedroomd Ealynn, seriously.
Ik werd wakker: "OMFG IK HEB EEN HALF UUR INGESLAPEN!".... *sits up*...eh? Ealynn, in my dream? ....*goes downstairs for breakfast*
weet bij god niet waar de droom over ging, eigenlijkYou wear nothing, but you wear it so well...
Dit onderwerp heeft 109 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 07-06-2009 12:54.