Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 20:59.
Dit onderwerp heeft 82 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 24-02-2010 21:40.
Kiki
- Geplaatst op zaterdag 14 april 2007 17:15van mijn oude stagebegeleider de vraag of ik een jeugdvierdaagse stripje wilde maken (vierdaagse: gezellig 4 dagen lang elke dag of 2,5 of 5 of 10 kilometer lopen)
dus ja, lekker blij:

ow ja en toen ik erachter kwam dat ze wel errug veel op mezelf leek, dat meisje, heb ik het de onzichtbare titel: Kiki en Cody genoemd. Cody is een onzichtbaar vriendje van me ^w^Kiki wijzigde dit bericht op 14-04-2007 17:17 met 24%You wear nothing, but you wear it so well... - Geplaatst op zaterdag 14 april 2007 22:06Aaaaw <3 Ik ben dol op de manier hoe je gezichtsuitdrukkingen tekent =^_^=
Mooi gekleurd ook!The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op maandag 23 april 2007 00:20heb nog wat yaoi-worthy gedoodled toen ik aan de telefoon hing met een vriendin:
You wear nothing, but you wear it so well... - Geplaatst op maandag 23 april 2007 08:16Hmm... ♥
Geef ons meer doodles! ^_^ - Geplaatst op maandag 23 april 2007 19:27
"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle - Geplaatst op donderdag 03 mei 2007 12:08

nog meer nekkidness. Nu heb ik alle jongens in mijn Center gehad. Nu nog de dames en de socio's. Har har, sketching to kill dead time in school....luv itYou wear nothing, but you wear it so well... - Geplaatst op zondag 06 mei 2007 14:17I got to draw some Ray yesterdaynight:
BOOB HUG OF DOOM is wel worthy of showing:

You wear nothing, but you wear it so well... - Geplaatst op zondag 06 mei 2007 15:45Hahaha! Rays' gezichtsuitdrukking is briljant bij dat plop.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op donderdag 10 mei 2007 22:56leuke schetsen (ik zag ze al op DA :3 ) Doet me er trouwens - weer - aan denken dat ik eeuwen achterloop met het lezen van Ray O_O I be spoilered now? XDScrew the rules, I have green hair.
- Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 11:49Ray is nog steeds bij volume 1 iirc. Het schijnt niet zo snel te gaan, helaas...
* unclero glares @ KikiPsst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 12:55Kiki doet haar best! ^_^ maar idd, het is allemaal erg druk.
@ Kiki: wat was jouw planning voor Ray 2 ook alweer?New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 15:09
Volgende Abunai zei ze laatstquote:
Ealynn Geschreven op 11 mei 2007 @ 12:55:
Kiki doet haar best! ^_^ maar idd, het is allemaal erg druk.
@ Kiki: wat was jouw planning voor Ray 2 ook alweer?
.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 15:17ja, dat hoop ik wel te realiseren ja, don't get angry at me, try to do the same thing with my busy agendaYou wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 16:02
Als jij nou eens niet zo'n fantastische manga had getekend waar we allemaal aan verslaafd zouden raken zou ik niet dat soort uitspraken doen van "quit school, find boyfriend.. niet per se in die volgorde"quote:
Kiki Geschreven op 11 mei 2007 @ 15:17:
ja, dat hoop ik wel te realiseren ja, don't get angry at me, try to do the same thing with my busy agenda
.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 19:18hahaha XD thank you
Ik wil hem ook snel gaan aftekenen. Ik had eindelijk grove opzetjes gemaakt naar de hand van mijn oude werk en special papier gehaald en alles, en toen was t allemaal veel te druk
Maar ik hoop in de zomer het zo goed als af te krijgen.
Ik bedoel, ik wil ook mijn deel aan OM's werk doen, natuurlijk. Maar Ray... that's my widdle baby XDYou wear nothing, but you wear it so well... - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 19:44Tuurlijk, tuurlijk, Kiki. Komt allemaal goed ^_^ op wat voor speciaal papier teken je dan eigenlijk?New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 20:53nou..heb doujinshi papier gekocht... is gladder, mooier met potlood ^^ en het is ook dikker. Staat ook al de lijntjes op, de afmetingen voor comicpages.You wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op vrijdag 11 mei 2007 21:06ah zo ja! ^_^New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op maandag 14 mei 2007 19:30GEFELICITEERD KIKI!!
Ik zag net dat je in de 10 tien van best verkochte comixpress stripboeken staat! Je staat op plaats negen! Wat leuk! -> http://store.comixpress.com/ --- het staat rechts!
Alleen nu nog kijken of je daadwerkelijk ook je kwartaal percentage ontvangt, aangezien Leon daar toen over bezig was dat dat niet doorkwam... hmmmmmz...New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op woensdag 16 mei 2007 23:16Sugoi! Gefeliciteerd! ^__^Screw the rules, I have green hair.
- Geplaatst op donderdag 17 mei 2007 08:40eh....nee, niets van gehad. Ik zou nog steeds alle info en zo van hun krijgenYou wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op donderdag 17 mei 2007 12:16Ik heb speurhond Leon op de zaak gezet ^_^New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op zondag 03 juni 2007 12:39
quote:
Kiki schreef op 11 mei 2007 @ 20:53:
nou..heb doujinshi papier gekocht... is gladder, mooier met potlood ^^ en het is ook dikker. Staat ook al de lijntjes op, de afmetingen voor comicpages.
Mag ik vragen waar je dat papier vandaan hebt? en als je het hebt, graga een link.
ik zoek dat papier ook nog steeds.. vind ik erg handig, vooral de lijntjes
Maar die lijntje, als ik daar doorheen teken dan kan ik dat op de comp wel weghalen toch?check my posts :D - Geplaatst op zondag 03 juni 2007 12:47@Daisuke: http://www.archonia.com ^_^ En dan onder 'supplies'. Dan kan je kiezen uit heeeel veel papier.
Als het goed is (but correct me if I'm wrong), vallen de lijntjes weg als je grayscale/zwart-wit inscant, aangezien ze geel en blauw zijn, volgens mij. Dus zelf weghalen hoeft niet
Ik doe het nogal altijd cheap-ass; teken mn eigen lijntjes op t papier
Verder natuurlijk: Geweldig, Kiki! Je bent zo goed met emoties overbrengen <3 Ik ben in love met het laatste panel ^___^ **aait lieve tekening*The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op maandag 02 juli 2007 23:48

ja ja ik heb Cute getekend met eventuele vrouwelijk variant. EN IK MOET EIGENLIJK LEREN! Maar...ik werd zo afgeleid en toen kwam dit er uit in ons tripje naar de McSmek, cuz we were hungry.You wear nothing, but you wear it so well...
Dit onderwerp heeft 82 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 24-02-2010 21:40.
Schaapje