Welkom. Uw laatste bezoek was maandag 06 september 2010 20:01.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. OpenMinded
  3. Contact
  4. Nwoppertje

Dit onderwerp heeft nog geen reacties, en bestaat uit 1 pagina.
Dit onderwerp is geplaatst op 01-03-2007 21:39.

Nwoppertje

1. Nou ja, ik heb al zo'n beetje laten weten dat ik best wel interesse heb in lid worden van jullie circle. Maar ik weet niet of jullie vinden of ik er uberhaupt de skills voor heb. Ik twijfel ook wel een beetje, om eerlijk te zijn, vooral na de stripbeurs. Ik zit zelf een beetje vast in mijn Narutopr0n-fase (dat weet ik maar al te goed) en tevens is mijn anatomie ook nog niet geheel correct, maar ik sta zeer open voor dingen te leren en vooral het proberen van een stripverhaal n.a.v. een script.

Zelf ben ik wel bekend met InDesign, Quark Xpress en hoe ik dingen moet aanleveren bij drukkerijen etc. Ik heb een DTP-diploma ^^

En wat betreft de sociale binding etc. , ik ken de meesten van jullie en heb jullie regelmatig geholpen met het vervoeren van pockets e.d.
    Ik weet zelf ook niet of jullie uberhaupt behoefte hebben aan nog meer leden (Ik hoorde van Leon dat een van de voormalige GF-leden nu bij jullie komt), maar bij deze laat ik nogmaals weten dat het me heel leuk lijkt om jullie te versterken.

Den Aech <3