Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 19 mei 2012 00:28.
Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 06-05-2009 12:44.
manga rec; Hourou Musuko
- Geplaatst op dinsdag 14 november 2006 16:48Een van mijn favoriete manga op het moment is Hourou Musuko....;
"TSh?ichi Nitori is a 5th grade student who likes to bake and has always been something of a feminine boy. When he transfers to a new school, Sh?ichi is mistaken for his 6th grade sister on his first day. Then he ends up sitting next to Yoshino Takatsuki, a tall, boyish girl who everyone calls “Takatsuki-kun.” They both have secrets they can’t let anyone know…."
Heel erg ontroerend...>w>;
Te downloaden hier; http://kotonoha.monkey-pi...ing-series/hourou-musuko/
Ik raad overigens ook Sweet Blue Flowers aan, van dezelfde artiest...Heel erg sterk yuri getint.Can you go the the bathroom by yourself, Charlie?! - Geplaatst op dinsdag 14 november 2006 18:26Dankje Okama >_>;
Omdat ik weet dat we allebei vrijwel dezelfde manga-smaak hebben, en ik mezelf veel te goed ken, weet ik dat ik weer een hele avond naar de knoppen ga gooien om die manga uit te lezen -_-;;.
Edit: gelezen.... en its awesome
...jongetjes in jurkjes
unclero wijzigde dit bericht op 14-11-2006 22:31 met 14%Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op vrijdag 17 november 2006 22:32Goede tip ^_^ Senkyuuuuu <3 Ik ga binnenkort dat yuri verhaal lezen! Ziet er erg goed uit namelijk!Setsuna wijzigde dit bericht op 17-11-2006 22:32 met 16%Curtain Call
- Geplaatst op maandag 20 november 2006 22:14Whaaaaa~! Eindelijk een download gevonden! Ik heb al eerder van de serie gehoord, maar ik ben al best lang naar scanlations aan het zoeken enzo, erg bedankt voor de link! ^___^
(Gotta love the traps! XD)Oho~! Well isn't this a lovely sight? *gets out camera* You, a more "I am not actually enjoying this, but I still wanna" look on your face and you, hand down there. Yes, there! Come on people, work with me! - Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 11:24*trap*
De manga loopt nog steeds, alleen niet meer via Kotonoha (trage lui xD)..
Lezen op: http://www.onemanga.com/Hourou_Musuko/
* unclero weet al niet meer met wie hij het op de con over deze manga had en ik toen beloofde om dit topic te trappen om het onder de aandacht te brengenPsst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 12:44Niet met mij, maar goed dat je het topic nog gevonden hebt ^_^ die was wel erg oud XDNew interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 06-05-2009 12:44.
Certified Trapophile