Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 20:39.
Dit onderwerp heeft 2 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-05-2009 14:23.
Uncle Ro's Zooi
- Geplaatst op dinsdag 12 mei 2009 11:19Mja, ik doodle wel eens..
Al 10 jaar met plezier in MSPaint, met de muis..
Hannukah doodle:

Genderblendervriendin van me:

De reden waarom een ex van me me nooit heeft voorgestelt aan haar moeder:

Snelle doodle tijdens een ruzie met een vriendin over Hikaru no Go en waarom zowel Sai als Akira van mij zijn:
niet zo worksafe
Doodle met bonny:

...
ja.
MAAR PASGELEDEN (vorige week) ONTDEKTE IK MANGA STUDIO
Wat een awesome programma is dat. Layers, rastertones, allerlei pentools, en shizzle
.
(Nee, ik haat Photoshop, alle Adobe producten vind ik intimiderend veel menuutjes en opties hebben)

AWESUM
Verjaardagskaartje voor het meest irritante kind op mijn msn:
ook niet echt worksafePsst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 11:42Manga studio moet ik ook eens goed uitproberen ^_^ vooral de strakkere vector lijnen en rasters lijken me erg fijn ^_^ Laat je nog meer zien van dat stripje, Ro?New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 14:23
quote:
Ealynn schreef op 13 mei 2009 @ 11:42:
Manga studio moet ik ook eens goed uitproberen ^_^ vooral de strakkere vector lijnen en rasters lijken me erg fijn ^_^
Ohja, ik ontdekte de pen en pencil tool.. Maar sinds MSPaint ben ik nogal gehecht geraakt aan de magic marker
. Die geeft trouwens ook strakke lijnen in Manga Studio (niet zo strak als bijvoorbeeld in Paint.NET).
quote:
Laat je nog meer zien van dat stripje, Ro?
Nee, sorry
. You've already seen too much
.
(long story short: me hartsvriendin en ik tekenen elkaars dromen, als we iets raars/randoms dromen vertellen we dat aan elkaar en dan tekenen we daar een doodle/stripje/whatever van
, maar de droom die ze afgelopen weekend had was too embarassing for other people to hear
)Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst!
Dit onderwerp heeft 2 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-05-2009 14:23.