Welkom. Uw laatste bezoek was maandag 06 februari 2012 06:23.
Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 11-05-2009 11:00.
mizaru, kikazaru, iwazaru
- Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 15:41Zucht . . . ik ben slecht in dit soort voorsteltopics. Ze lijken meestal veel te veel op elkaar. Ik ben dus Stefan, vaker bekend als Teieria of Ken'Ichi. Ben 25 jaar, woon in Kleve, net over de grens bij Nijmegen, samen met mn vriendin. Inmiddels ben ik meer dan 12 jaar bezig met dingen rondom anime en manga. Verder moet je maar gewoon ff vragen als je nog iets meer wilt weten.
- Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 16:20Welkom ^_^ nou, vragen stellen dan maar?
Hoe ben je hier gekomen en teken jezelf ook? Favoriete series? Leukste conventie ervaring?New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 16:45Hoe ik hier ben gekomen? Ik werd door n stelletje wolven naar t forum van een andere nederlandse doujinshicircle gesleurd. Het voelde toch niet goed dat ik me daar geregistreerd had terwijl ik persoonlijk het werk van een 'bepaalde andere groep' leuker vond. Dus zodoende. De site en forum kende ik al langer van wat boekjes op mn plank.
Zelf teken in vaak genoeg, overal waar mijn handtekening onder moet. Nee, zo goed kan ik niet tekenen en volgens een leraar op mn middelbare school was mn handschrift het slechtste op de hele school. Ik schrijf wel verhalen, maar daar blijft mijn creativiteit bij, uit noodzaak XD
Favoriete series? Als in anime: Uchuu no Stellvia, Gundam 00, Lucky Star en een hoop meer. Qua manga: Azumanga Daioh, Hikaru no Go en meer.
Anime Expo was denk ik de leukste conventie ervaring buiten de conventie zelf. Buiten de conventie was het gewoon dikke lol met van allerlei mensen en in het conventiegebouw was t veel te druk. Mn favoriete con tot nu toe is Amecon 2007. - Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 16:49What are your thoughts on yaoi
?
Nee sorry, kon het niet laten
Welkom op het forum!
Enne... vragen... tsja... Wat is je lievelingsdier? (het is gewoon verplicht dat ik dat vraag (A))The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 16:53
*zoekt tactische verwoording . . .*quote:
Pax-Dracona schreef op 06 mei 2009 @ 16:49:What are your thoughts on yaoi
?
Het is niet de genre die ik zo direct zou lezen
de pinguin . . .quote:
Pax-Dracona schreef op 06 mei 2009 @ 16:49:Enne... vragen... tsja... Wat is je lievelingsdier? (het is gewoon verplicht dat ik dat vraag (A))

- Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 16:57Gundam 00, ik heb er een paar afleveringen van gezien...ik moet het maar eens verder gaan kijken.
welkom!"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle - Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 17:02
quote:
narratress schreef op 06 mei 2009 @ 16:57:
Gundam 00, ik heb er een paar afleveringen van gezien...ik moet het maar eens verder gaan kijken.
welkom!
zou ik zeker doen
zeker nu het 30 jarig bestaan van Gundam gevierd wordt dit jaar. - Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 17:11Awesome lunchbox!!
Leuk dat je hier bent in ieder geval ^_^New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 19:10Was jij ook niet als die Gundammeister van je avatar? Je bent toch Stefan van de Tsunacon stand? Of heb ik het mis? ^_^
- Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 19:15
klopt helemaal. Ik zat de helft vd tijd tegenover julliequote:
Setsuna schreef op 06 mei 2009 @ 19:10:
Was jij ook niet als die Gundammeister van je avatar? Je bent toch Stefan van de Tsunacon stand? Of heb ik het mis? ^_^
- Geplaatst op woensdag 06 mei 2009 19:37Hallo ook vanuit het oosten des lands, ben zelf ook nieuw hier maar ik moet zeggen: prima sfeertje!
Heb je ergens (schrijf)werk staan hier op het net?
Tja dat voorstellen op forums, ik krijg er soms ook een -ik ben truus en ik doe Donald Duck na- gevoel bij.
Toevallig komen die beroemde woorden uit "Wordt vervolgd" erg toepasselijk voor dit forum dacht ik zo :-) - Geplaatst op maandag 11 mei 2009 01:00ik heb n paar stukken op t internet staan, maar onder een nickname die ik niet graag vrij geef. Anders als je een email stuurt kan ik je wel wat sturen waar ik aan bezig ben (een spionagethriller/detective van op t moment iets minder dan 300 pagina's en bijna af, adventure verhaal voor kinderen van op t moment 80 pagina's, ongeveer halverwege), als je interesse hebt.
- Geplaatst op maandag 11 mei 2009 02:28Heeeyyy~
Welkom, welkom! :3Den Aech <3 - Geplaatst op maandag 11 mei 2009 11:00Teieria, je kunt het ook op het forum zelf plaatsen anders als je wilt, of bv. een stukje eruit ^_^New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 11-05-2009 11:00.