Welkom. Uw laatste bezoek was donderdag 09 september 2010 14:01.
Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 26-02-2009 02:17.
Pax's teken-dingetje [24-02-09]
- Geplaatst op zondag 05 november 2006 00:12Helemaal vergeten een topic voor mezelf aan te maken met het nieuwe forum

Anyway, hier dan mn nieuwste dingen (geen idee of ze ook nog op het oude forum hebben gestaan)

Remi, ??n van mn ratties.

Eerste fatsoenlijke tek na een maandenlange artist-block

Voor een 100-theme art-challenge; #001, Introduction.

Laatste gefinishte tek en ik ben er trots op <3 Ik houd van de herfst <3The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op zondag 05 november 2006 11:35Je kleurt erg mooi in
http://Maethorneth.deviantart.com - Geplaatst op zondag 14 januari 2007 01:28heeeeeey! ^_______________________^ ~ <3
echt mooi werk ~ kan ernaar blijven staren : D
much love!^_____^ ~ <3 - Geplaatst op zondag 21 januari 2007 00:18Mooie belichting pax! Ook errrug mooie compositie! Je gaat goed vooruit!New interest: Heat Guy J, niet zo gay als de titel doet vermoeden.
- Geplaatst op zondag 11 februari 2007 22:27Mooi gekleurd, die laatste is mijn favoriet! Maar de broek van die jongen... zoals hij zit doet hij me denken aan de maillot van Zelda's Link. XD Hmm niet slecht, helemaal niet slecht... ^^
- Geplaatst op zaterdag 18 augustus 2007 23:19Zooo, even updaten:
In volgorde van oud naar nieuw:

Jaaah... mischien een beetje NSFW?

Valentijnsdag~

Oooow x_x Zo lang uitgesteld, deze afmoaken. Argh. Maar, hij is af. En er zijn dingen die ik niet leuk vind :/ (bijvoorbeeld de hatching icm de kleuring)

Photoshop doodle.
...
<<.>> Wat? Dana mag niet ontbreken, natuurlijk

Overblijfsel van mn vakantie <3 Ik houd van de zee~The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op zondag 19 augustus 2007 11:34Die laatste vind ik vooral erg mooi. Heel sfeervol, mooie compositie en door het gebruik van gekleurde lineart komt deze beter naar voren. Advies naast anatomie studie en perspectief is te letten op je secure afwerking van de lineart. Dit is het belangrijkste van je tekening dus verzorg deze goed. Haal uitgeschoten of dubbele lijntjes weg en je zult zien dat alles weer een stapje hoger op de ladder van professionaliteit staat. Met name bij de eerste tekening kun je goed zien waar nog te verbeteren valt. Als je zoveel tijd besteed aan een mooie inkleuring, moet je dat ook doen aan je lineart imho
New interest: Heat Guy J, niet zo gay als de titel doet vermoeden. - Geplaatst op zondag 01 februari 2009 16:21Wow, stóffig hier xD Update --> veel is oud, maar ik wilde het toch ook nog even hier parkeren <3

: D;; Weer Sem en Cinder >3

Sem en Cinder, Gods ik heb zo'n lol met ze xD

I rest my case

<<.>> *kuchfailsemekuch*

<3

Short arm ahoy~

Yay, Mangastudio <3

Oud~~

Ook oud

*wobble*

Chibis!

Tegaki, gods ik kan er niks van xD

<3The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op dinsdag 24 februari 2009 21:01Lol, fimo chibis~
Sem en Cinder *alweer :o*

The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op woensdag 25 februari 2009 15:44geweldig ^-^"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle
- Geplaatst op donderdag 26 februari 2009 02:17lol, wat lief zeg

Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 26-02-2009 02:17.
~