Welkom. Uw laatste bezoek was donderdag 09 september 2010 14:07.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. OpenMinded
  3. Contact
  4. hello hello!

Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 25-06-2009 18:58.

hello hello!

1. hallo openminded mensjes!

Mijn naam is Sabrina, en terwijl ik op Y! galleries aan het rond zweven was kwam ik Ealynn zowaar tegen.
    die gaf me nog net dat laatste zetje waarop ik besloot, Ja! ik ga het eens proberen.
    dus bij deze, ik wil graag gast artiest worden.

Waarom?
    Omdat ik heel veel van manga houdt, en omdat ik graag een kans wil hebben om mijn werk een keer gedrukt te zien :3
    ik zit momenteel ontzettend in mijn yaoi/shonen ai fase, maar eigenlijk heb ik met geen enkele pairing echt moeite.

Ik heb een schets manga lopen en moet eerlijk toegeven dat ik geen ervaring heb met screen tones, wel met lineart en arseringen... maar mijn eigen manga is vooral een tussendoor dingetje, dus geen indrukwekkend lijn en arseer werk.
    Maargoed, ik volg momenteel geen opleiding en werk vooral op oproep basis! dus ik kan me volledig richten op het halen van de deadline en het aandacht besteden aan manga en/of illustratie werk :)

Verder, zoals ik al had gezecht, ben ik ex-student, ik heb vier jaar Grafisch vormgeven gedaan, waarvan twee keer het derde jaar voor ik me realizeerde dat dit absoluut niet ging werken. Maar ik heb wel wat handige dingetjes op gepikt, zoals kennis van Indesign en een basis kennis Illustrator. Zelf werk is altijd met Photoshop voor digitaal werk, daar heeft school me niet erg mee geholpen, maar goed, daar had ik mijn vader voor :)

Ik ben zelf trouwens geen eigenaar van open minded doujinshi's moet ik bekennen *kijkt een beetje ongemakkelijk* om een of andere reden ging mijn geld altijd binnen no time op aan manga series en what not dan aan doujinshi's. Maar ik ben wel altijd heel benieuwd naar het werk van anderen, en naar wat anderen van mijn werk vinden! dus, als ik niet gekozen word als gast artiest zou ik het in ieder geval heel erg op prijs stellen als jullie wat tips kunnen geven om mijn werk te verbeteren :)

Referenties:
    http://yaoi.y-gallery.net/user/merenwenluinwee/ mijn Y! account
    http://merenwen-luinwee.deviantart.com/ mijn deviant art account voor illustraties
    http://merenwen-comix.deviantart.com/ mijn deviantart account speciaal voor mijn comic "locked hearts"

richard: you laid an egg...?

2. Als een der projectleiders van de Zomerspecial 2009 wil ik je graag vragen om een leuk zomers, pervers, grappig stripje te maken!

Wat wel een klein vereiste is, is dat je je line art overtrekt met een fineliner oid. C:

Den Aech <3

3. De zomerspecial lijkt me een heel goed begin om eens te kijken wat er allemaal bij doujinshi maken komt kijken ^_^ omdat je nog geen referentie materiaal van ons hebt raad ik je aan op onze site te kijken naar de voorgaande edities van de zomerspecial: http://www.op-minded.com/series.htm

New interest: Heat Guy J, niet zo gay als de titel doet vermoeden.

4. uiteraard uiteraard ^^
    ik ging er ook niet vanuit dat mijn schets werk goed genoeg was voor jullie inhoud =P
    ik heb pas een nieuwe fineliner aangeschaft...nu nog inspiratie voor een verhaal -.-

5. Geen nood de zomer special wordt gvuld met van alles en nog wat, spelletjes, illustraties, yonkoma's etc. Wat er precies allemaal in komt kan Nwop je beter vertellen want zij is een van de drie dames die daar de touwtjes in handen heeft.

Ik vind je leuk kunnen tekenen. Je bent een echte artiest in de maak. Je durft, en doet en ik ben zeer benieuwd wat jij over een jaartje wel niet allemaal kunt.

"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle

6. :} dank je!
    Ik zal mijn uiterste best doen ^^

7. Zou ik mee mogen doen aan After Eight? Ik heb echt veel lol gehad met het maken van de comic voor de zomer special, en ik zag dat er nog gast artiesten werden gezocht. ik dacht ook begrepen te hebben dat verhaal voor comic dit keer aangeleverd kan worden?

8. Yes, hadden we het op yhosting al over gehad ^_^
    Fenko, kun jij even zorgen dat merenwen toegang krijgt tot After Eight e.d.?

New interest: Heat Guy J, niet zo gay als de titel doet vermoeden.