Welkom. Uw laatste bezoek was dinsdag 07 februari 2012 16:57.
Dit onderwerp heeft 36 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 10-08-2011 17:03.
Gastartiest worden
- Geplaatst op vrijdag 25 augustus 2006 13:32Zou jij graag gastartiest zijn in een van de OpenMinded pockets? Stuur dan een kleine portfolio met previews van je werk naar openmindedcontact(at)gmail.com en vertel waarom je een goede gastartiest zou zijn.
Het verschil tussen gastartiest zijn en meedoen aan de tekenwedstrijd is dat een gastartiest tijdelijk in de cirkel wordt opgenomen en en hulp en feedback krijgt bij het maken van zijn strip of verhaal. Een gastartiest gebruikt ook vaak meer dan 1 pagina. Als je eenmaal gekozen bent als gastartiest wordt je werk altijd gepubliceerd. Met gastartiest zijn vallen geen prijzen te winnen.
Als je liever werk hier op het forum post dan het op te sturen, maak dan een nieuw topic aan met jouw naam in het gastartiesten subforum.Fenko wijzigde dit bericht op 25-09-2006 18:41 met 63% - Geplaatst op donderdag 14 september 2006 19:20Dat lijkt me wel leuk ik wil ook wel later iets worden met tekenen enzo ..Yuna-chan
- Geplaatst op donderdag 14 september 2006 20:09Wel, voel je vrij om een poging te wagen.
Stuur wat van je werk naar het bovenstaande adres en dan geef ik je een eerlijke reactie. - Geplaatst op donderdag 14 september 2006 21:01Ik zal proberen om wat tekeningen te versturen, en ik vind alle commetaar goed
kan ik van leren, hoewel ik het liefst gewoon normaal stuur als post, want de scanner staat bij me broer op de kamer en ik mag er soms niet in :S ...Yuna-chan - Geplaatst op vrijdag 15 september 2006 00:07Opsturen per post mag ook, maar stuur dan kopie?n van je werk op. Ik ga namelijk geen werk terug sturen.
PM me als je een adres wilt hebben. - Geplaatst op vrijdag 22 september 2006 20:52Ooh cool idee! ^^ Ik weet zeker dat veel artiest maar al te graag gast artiest willen worden!

- Geplaatst op maandag 25 september 2006 12:34Hey ik heb wat tekeningen op het forum van AniWay gezet bij Doujinshi , het zijn niet zo zichtbare want ik heb het met een webcam gemaakt :S maar ja beter dan niets , natuurlijk komen nog meer tekeningen van mij binnekortYuna-chan
- Geplaatst op maandag 25 september 2006 12:57@Yuna: Als je hier reacties wilt zou ik je aanraden hier je tekeningen te posten, of ze naar het bovengenoemde adres te sturen.

- Geplaatst op maandag 25 september 2006 18:33Okeej
ik zal het doenYuna-chan - Geplaatst op zaterdag 04 november 2006 20:36Moet je dan een manga maken of zijn enkele illustraties ook goed? En als je dan een manga moet maken, moet je dan ook zelf het verhaal ervoor maken?http://Maethorneth.deviantart.com
- Geplaatst op dinsdag 26 december 2006 15:39Ik heb even een vraagje- als je dan gekozen word als gastartiest (niet te willen zeggen dat ik daarvoor ook goed genoeg zou zijn ofzo), hoe lang (hoeveel paginas) moet zo'n verhaal dan beslaan?
En ik ben zeker geinteresseerd, maar ik zit er al een tijd tegenaan te hikken mbt tijd etc. XD - Geplaatst op dinsdag 26 december 2006 17:54Dat varieert van illustraties tot korte manga of misschien zelfs geschreven verhalen, net wat past bij het project waar we mee bezig zijn, wat nodig is, wat jou ligt of wat je wilt uitproberen.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op dinsdag 15 mei 2007 18:27Ik wil zo graag eraan meedoen
check my posts :D - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2007 19:16wij zijn geen enge aliens met tentakels...oh wacht...misschien niet de juiste omschrijfing XD
wees vrij om het te proberen
"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2007 20:52Hoe, waar moet ik heen sturen
check my posts :D - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2007 21:35dat staat in de eerste post van deze threat"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle
- Geplaatst op woensdag 04 juli 2007 09:31wehe
ik schaam me voor mijn tekeningen O.O
bananas in pyamas - Geplaatst op woensdag 04 juli 2007 09:36Laat ons daar dan eens over oordelen
we kunnen altijd helpen met het geven van tips om jezelf te verbeteren ^_^New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 23:44Raafje meldt zich ook, wil erg graag gastartiest worden en een bijdrage leveren aan jullie volgende project.
Maar hoe gaat het nu, hoe meldt ik verder me aan? Ben het even kwijt... - Geplaatst op donderdag 12 juli 2007 23:57Stuur nog even een pm naar Fenko met de door ons besproken details
New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op vrijdag 13 juli 2007 09:47Raafje, ik zal je toegang geven tot ons 'opencircle' subforum. Daar posten we onderwerpen van volgende bundels en hoeveel ruimte daarin is voor gastartiesten.

- Geplaatst op maandag 16 juli 2007 19:10hee Raafje! *zwaait* ^^You wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op dinsdag 22 april 2008 18:58Kan je ook gastartiest worden als je nog niet zo goed bent?check my posts :D
- Geplaatst op dinsdag 22 april 2008 21:59Nee, er moet een zeker kwaliteitsniveau behaald worden om daadwerkelijk in de bundel te komen. Het zou jammer anders zijn als de kwaliteit van het gehele bundel omlaag gehaald zou worden omdat een gastartiest echt een volwaardige bijdrage levert (varierend van een illustratie tot een heel stripverhaal) en niet een vrolijke vrijblijvende fanart achterin de aniway of zoiets ^_^ maar je kunt ons dat ook laten beoordelen. En natuurlijk kun je altijd werk laten zien om feedback te krijgen.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op woensdag 23 april 2008 07:24Oke, super thx Ealyn,, ik ga effe snel lekker veel tekenen en dan ren ik binnekort even naar
de overkant zodat mijn tante hem kan inscannen.
check my posts :D
Dit onderwerp heeft 36 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 10-08-2011 17:03.
Manga & Anime