Welkom. Uw laatste bezoek was dinsdag 07 februari 2012 17:26.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. Overig
  3. Wie is wie en waar
  4. Hiyaaaaah.

Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 06-06-2007 21:43.

Hiyaaaaah.

1. Hoi :L

Ik stel mezelf voor.
    Naam: Roza
    Hoe mij niet te noemen: Roza
    Hoe dan wel: April
    Waarom: Omdat April een lieve maand is
    Leeftijd: 16
    Dislikes: ~

Goedendag en tot ziens :3
    Mevrouw April.

April wijzigde dit bericht op 23-04-2008 18:34 met 22%: haha ik ben inmiddels 16 D:
    Wie dit lezen kan heeft facet-ogen.

2. Hoi April en welkom op dit forum. ;)

3. hoi
    heb je nog favo anime of manga?
    teken je of schrijf je misschien?

"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle

4. Hahaha ^_^ leuke lijst. Welkom op ons forum, April. We zullen je geen Roza noemen ;)

Welke anime/manga series vind je leuk?
    [edit] yargh, Narratress, je was me voor!

Ealynn wijzigde dit bericht op 06-06-2007 10:05 met 14%
    New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

5. hahaha XD

6. @Fenko: Dankuwel :3

@narratress: .hack//Roots is best wel een oké serie die ik maar blijf kijken. Volgens mij was dat ook de eerste animeserie die ik leuk vond, op youtube nogwel :3 en verder Death Note en ik verdiep me verplicht in Naruto, aangezien ik tijdens wiskunde samen met klasgenootje omdebeurt een poppetje uit de Naruto-cast teken en dan raden wie het is. En ik wil de beste zijn xD
    Ik teken, schrijf, doe alles.

@Ealynn: Dankje. U heeft een leuke avatar x3 teehee.

April wijzigde dit bericht op 06-06-2007 17:19 met 11%

7. En trots erop ben ik zeker ^_^ my own handicraft and characters, wat ik ze toch allemaal niet aandoe XD

Heh, als je het leuk vind om te tekenen, vind je het vast ook leuk te kijken of je een bijdrage kunt doen aan de OpenMinded Zomerspecial! We houden open gastartiest posities voor deze pocket, dus als je iets leuks maakt, kun je in onze pocket komen ^_^

8. quote:

Ealynn schreef op 06 juni 2007 @ 18:16:
    En trots erop ben ik zeker ^_^ my own handicraft and characters, wat ik ze toch allemaal niet aandoe XD

Heh, als je het leuk vind om te tekenen, vind je het vast ook leuk te kijken of je een bijdrage kunt doen aan de OpenMinded Zomerspecial! We houden open gastartiest posities voor deze pocket, dus als je iets leuks maakt, kun je in onze pocket komen ^_^
    meet Ealynn our zomer special pimp! :D

9. Hahaha ^_^ indeedy - ik wil zo graag dat we echt de meest gestoorde bijdrages krijgen! Dus iedereen, aan de slag, of je krijgt erover met de zeis!

10. xD Ik moet dat ding in ieder geval uiteindelijk in mijn handen krijgen n___n
    Maar meedoen kan ik denk ik niet. Want. Daar ben ik te slecht voor xD

11. Je kunt altijd bijdrages leveren op niet tekenvlakken als je je daarvoor nog niet goed genoeg vindt. Fanbrieven aan onze covers boys, onnozele vragen aan onze staff chibis (www.op-minded.com) - gedichtjes, openminded grapjes, puzzeltjes en andere schrijfdingetjes zijn allemaal heel erg welkom in onze poging de foutste special ooit te maken.

12. quote:

Ealynn schreef op 06 juni 2007 @ 19:58:
    andere schrijfdingetjes zijn allemaal heel erg welkom in onze poging de foutste special ooit te maken.

Vanuit dat oogpunt, wat is eigenlijk de voertaal, en wat is de geaccepteerde standaard van 'fout'?

Want tekenen ben ik niet zo'n held in, maar als de inspiratie toeslaat op schrijfgebied...

XWA

@April: Welkom hier! Sorry dat ik even inbreek in did draadje :o

13. Nederlands! Het wordt in het Nederlands! hahaha.

14. quote:

Ealynn Geschreven op 06 juni 2007 @ 21:16:
    Nederlands! Het wordt in het Nederlands! hahaha.

:'(

Ik denk niet vertellend in het NL...

XWA