Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 19 mei 2012 00:17.
Dit onderwerp heeft 212 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 03-11-2010 22:31.
Ealynn's Mindmap - Zonderling genomineerd! Stem op mij :)
- Geplaatst op dinsdag 29 mei 2007 19:54oo, en dat zit bij? sorry, geen idee waar die video ding zit, zie ut vanzelf wel.
Bedankt Ealynn alvast, ik ga naar animecon jeh jeh YEAH
Maar in de dojinshi lounge is toch niets te koop?
Wat moet ik daar dan komen doen XDDaisuke-Niwa wijzigde dit bericht op 29-05-2007 19:58 met 24%check my posts :D - Geplaatst op woensdag 30 mei 2007 11:12uhm, rondhangen? met alle gezellige mensen van alle circles praten?
Dat is wat ik normaal doe ^_^The pinnacle of perversion - Geplaatst op woensdag 30 mei 2007 11:35In de doujinshi lounge is wel degelijk iets te koop. Hier zitten alle cirkels hun doujinshi te verkopen.
- Geplaatst op woensdag 30 mei 2007 12:32is t wijzer om origineel portofolio werk mee te nemen, of gekopieerd?You wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op woensdag 30 mei 2007 13:38altijd gekopieerd op fan beurzen.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op woensdag 30 mei 2007 18:03o, das lekker.. ik heb niks gekopieerd want heb druk zitten tekenen met potlood.
Kan ik niet origineel meenemen?
Altans mijn tekeningen zijn origineel en geheel zelfbedacht
Ik heb er zelfs een stripje bij getekent van 2 bladzijde van een meisje die transformeert.
geheel zwart-wit en ikzelf ben er best trots op hoewel het niet erg professioneel is.
En Open-minded, is Creme Brulee ook te koop in de dojinshi lounge?
Of alleen in de dealer room.Daisuke-Niwa wijzigde dit bericht op 30-05-2007 18:04 met 12%check my posts :D - Geplaatst op woensdag 30 mei 2007 19:14Alles is overal te koop ^_^ d (toch, collegas D:?)The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price.
- Geplaatst op donderdag 16 augustus 2007 09:19Heb net bericht gekregen dat Voorbij het Venster is uitgekozen als een van de top tien in de WeShow awards, een soort internet voting iets. Vaaaaaaaaag! Maar wel tof. Ik heb van de hele site nog nooit gehoord, maar het ziet er wel echt genoeg uit ^_^ als mensen nog willen stemmen oid - het is op de Braziliaanse versie van de site onder weshowawards, films, animatie.
http://www.weshow.com/br/...el/show.action?channel=75
Babelfish vertaalt het beschrijvende stukje tekst als:
An impressive video that presents the imaginary world of a boy who, exactly confined to a chair of wheels, did not lose the capacity to dream.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 16 augustus 2007 11:58Whaaaa cool!!!!You wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op vrijdag 17 augustus 2007 00:22Ziet er eigenlijk niet echt uit als een internet voting iets, dat WeShow. Ziet er eigenlijk meer uit als een website die content opzoekt vanaf allerlei videosites, en die dan herpost via hun eigen interface. Nou krijgen zij dus revenue van jou filmpje.
Niet dat het niet leuk is dat ze dat filmpje daar goed genoeg voor vonden, natuurlijk!
XWA - Geplaatst op vrijdag 17 augustus 2007 01:14Ze hadden nog een paar links naar reviews in een mail gestopt naar mijn account met nog wat extra info e.d., daarin stonden verschillende redelijk goede critics en onderaan konden mensen dan ook reageren waar er veel gesproken werd over de weshowawards echt mensen e.d. in dienst heeft om dingen te scouten en ook live te presenteren over hun keuzes. Ze bestaan nog niet zo heel lang maar hebben blijkbaar aardig wat geld om hierin te steken in plaats van andere soortgelijke sites, die geautomatiseerd werken.
Ook dat ze zelf mijn promotekst herschreven hebben na zo'n pakkende en begripvolle vertaling doet mij zeggen dat ze echt moeite steken in hun selectie, of dat ik de gelukkkige uitzondering ben op de regel ^_^
Dus tja, ik zie het wel even aan
New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op vrijdag 17 augustus 2007 13:03Kan altijd, natuurlijk. Ik ging ook maar af op uiterlijk.
Oeh, reviews! Altijd leuk. Zijn ze publiek toegankelijk? Link?
XWA
Site heeft trouwens ook een UK en US Engelse editie, merk ik nu. Ze moeten die taalicoontjes wat groter maken...
http://www.weshow.com/uk/...el/show.action?channel=78xwingace wijzigde dit bericht op 17-08-2007 13:07 met 40% - Geplaatst op vrijdag 17 augustus 2007 14:01ja, alleen de award case heeft alleen mijn filmpje in de running bij brazilie ^^;
Dit zijn de links:
http://mashable.com/2007/07/12/online-video-aggregators/
http://newteevee.com/2007...o-find-good-video-weshow/New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op vrijdag 17 augustus 2007 16:13Hmm. Als ik de UK site voor animatie bekijk zie ik je filmpje toch ook staan. Volg de link maar eens die ik gaf. Ik kan aan de localisering erg weinig afleiden, misschien.
Ah, reviews voor de site, ik dacht dat mensen reviews voor je filmpje hadden achtergelaten.
XWA - Geplaatst op zondag 19 augustus 2007 11:40Ah-so. Nope. Krijg wel comments een beetje op youtube en op www.aniboom.com ^_^ maar vreemd genoeg is op youtube mijn silhouette filmpje het meest populair.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op zondag 19 augustus 2007 15:30

Prinses Aster + clown fanart die ik aan de tekenares gegeven heb ^_^ wai, wat was ze verrast.

Hier is mijn eerste silver/jim fanart. Tjeez... eeuwen geleden dat ik serieus fan chara's tekende. Maar goed.. fangirl bloed. And no comment on de foute pairing ^_^ they're just right for each other. Denk niet dat ik hem verder ga uitwerken. Ben erg tevreden met Silver, voor Jimbo had ik nog niet tijd genomen, en hij heeft ook een minder karakterizeerbaar gezicht. Oh well. Ga vast nog wel meer fanartsies maken in de toekomst.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op dinsdag 28 augustus 2007 21:53Ealynn's eerste zandanimatie is een feit! ^_^
Kijk het filmpje op youtube!
Lees erover op mijn livejournal
New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op woensdag 29 augustus 2007 05:39gaaf ealynn ^^ ziet er zo vet uit! Ik vind t gaaf hoe ze naar boven gaatYou wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op woensdag 29 augustus 2007 07:59cool"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle
- Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 19:41Is pretty! Hij is echt mooi geworden, Ealynn. De beweging van de omgevingen waar ze doorheen rent zijn erg vloeiend, en het personage beweegt natuurlijk. De achterstevoren gespeelde past goed - een beetje mysterieus maar met de geluiden van natuur erin. Zelf geschreven las ik?
- Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 23:26Ja, theme song voor een ander personage uit laat-Ocreana. Maar dan nu achterste voren gespeeld. De docent was er zeer over te spreken en ik heb vijf extra studiepunten ermee gescoord. ^_^ happy ~New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op vrijdag 31 augustus 2007 11:07Dus mag je aan je master beginnen?
XWA - Geplaatst op vrijdag 31 augustus 2007 11:55Nog niet, ik heb nog niet alle extra studiepunten binnen, maar ik heb net een verzoek ingediend om al mijn openminded werk te mogen meerekenen... ik heb net eens een en ander bij elkaar gerekend en met een 4 werkuren per strippagina vanaf apocrypha komt ik op de 85 pagina's is 340 werkuren voor alleen de strippagina's, waarbij ik nog niet eens de losse illustraties, covers, het bedenken van scripts, opmaak van inhoudsopgaves en boekjes, bestuursfuncties en standuren van verkoop meereken... O_O
Dat alleen al is 12 isa punten waard en dat zijn meer dan genoeg punten om mijn gemis te coveren. Ik hoop snel te horen of dat in orde is want dan weet ik het zeker.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op vrijdag 31 augustus 2007 14:49ik vind die zandanimatie echt geweldig. snap niet hoe je dat soort dingen voor elkaar krijgt :-P
ikzelf ben zeer a-muzikaal en niet grafisch begiftigt hehehe. - Geplaatst op vrijdag 31 augustus 2007 15:41Dromen, durven, doen!New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
Dit onderwerp heeft 212 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 03-11-2010 22:31.