Welkom. Uw laatste bezoek was dinsdag 07 februari 2012 17:01.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. Overig
  3. Tekenhoekje
  4. Ealynn's Mindmap - Zonderling genomineerd! Stem op mij :)

Dit onderwerp heeft 212 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 03-11-2010 22:31.

Ealynn's Mindmap - Zonderling genomineerd! Stem op mij :)

1. (kuch, ja...) <.< >.> >,<;

Oeh, die duitse film wil ik dan ook zien!

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

2. oo, Ealynn, ik ben trots op je.
    Jij bent de eerste nederlandse ehm Mens :) die een animatiefilmpje maakt en dan zie ik het met mijn eigen ogen, hoe het ontstaat.
    ik vind het prachtig en hoop op een dag samen met jou een animatiefilm te maken en in te spreken, prachtig gewoon!

check my posts :D

3. ....de eerste?

liefde aan ealynns werk maar... XD huh??

Jafar/Frollo, u weet dat u het wilt!

4. Je hebt een goede nieuwe dvd speler he Ealynn? Zal ik Eternal Sunshine of the Spotless Mind meenemen naar de con?

5. Ik zal vast niet de eerste zijn, joh (weet ik wel zeker!) ^_^ ik volg de opleiding animatie aan de hku dus dan wordt je verwacht animatie te ademen en te eten ;)

Tja, wat Nederlandse tekenfilms betreft... de Toonder studio's, iemand? Al schijnt Neerlandsch eerste en tot nog toe enige avondvullende tekenfilm, Als je begrijpt wat ik bedoel, echt een hele slechte film te zijn door toch nog stiekem voor een groot deel in het buitenland geproduceerd te zijn. Afgang!

Er zijn er genoeg in dit apenlandje die maar wat graag daar verandering in willen brengen, een eentje daarvan ben ik ;)

In ieder geval, bedankt voor de complimenten allemaal. Ik doe dit soort dingen eigenlijk veel te weinig. Sinds ik animatie ben gaan studeren lijkt het alsof ik steeds minder animeer ^_^; we moeten er nu vooral over na gaan denken. >.<; Ik wil gewoon tekenen! *huil*

Ik moet hier mijn fameuze Boogie Song maar gaan uploaden. Een van mijn eerste langere animatie van voor mijn opleiding. Ik was toen een stuk minder ervaren erin, maar boy, wat was dat toen lachen! >,. /

@Sets, graag ja! Na de con kan ik misschien weer proberen een leven te hebben. >.>'

6. Voor iedereen die ooit wilde zien hoe Ealynn er nu eens echt uitziet:
    http://img.photobucket.com/albums/v602/Ealynn/Ealynn_Wall_small2.jpg
    Poeh, na x-aantal uren heb ik hem eindelijk af verklaard. Het is een combinatie geworden van aquarel met photoshop technieken.
    Ik was deze tekening ooit in Rijswijk begonnen en heb hem toen een aantal maanden laten liggen omdat ik er niet verder aan durfde te gaan ^_^; blij dat hij nu toch af is. Hmm... ik ga denk ik een grote versie op school uitprinten en naast mijn bed hangen :X

Ealynn wijzigde dit bericht op 26-05-2007 14:20 met 50%

7. Animecon poster! Ja/Nee?

8. Ja!

You wear nothing, but you wear it so well...

9. Printen die hap en posteren! Yay!!! Het verbaast me trouwens hoeveel mensen hier eigen werk op hun kamer hebben hangen. Ben ik nou de enige die dat echt afgrijselijk vind? O.o;

10. *0* Wow, Ealynn <3 Zou inderdaad een mooie (acon)poster zijn, ja.

@Sets: Ik heb ook verscheidene eigen tekeningen hangen hier- een paar realistische, maar ook manga-styled ^_^

The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price.

11. Up closer is hij wat ruwer, maar met een paar filters valt dat te verhelpen denk ik. Ik denk dat ie ook leuk is voor op de Acon, ik zal er een paar printen. ^_^ *blij*
    Ik zal ook een grote print meenemen denk ik van de Aniway poster en van een van die strippagina's of zo. Dan kunnen we wat ophangen. Doen jullie dat ook? Fenko, heb jij nog die mooie van Apocrypha of ligt die bij mij ergens (ik dacht dat ie met jou was meegegaan)

12. @ Pax: Ja, bijna iedereen die ik ken die tekent doet dat dus, maar ik zelf vind het echt walgelijk om mijn eigen werk aan de muur te hebben. En dan doe ik eens wat uitgewerkte commissies, en dan mikken mensen het meestal ook meteen in een map. XD Self-esteem blijft door zo'n dingen op vriespunt hangen. Vreemdgenoeg heb ik wel een paar gare fangirlende vriendinnen die werken hebben ingelijst of opgehangen. Zelf redeneer ik omgedraaid dan de meeste: ik hang veel liever een commissie op dan iets van mezelf.

Maarja. Tot zover het off topic gaan. Keep up the good work, Ealynn! ^-^

@ Ealynn. Ik weet niet, ik denk dat ik liever niets ophang want ik vind alles nu al niet meer mooi. Als ik mijn commissie voor Shizuka nog afkrijg, wat ik betwijfel, mag die vast wel even hangen, maar dan is het het origineel, wat ik liever niet heb. Ik heb door al die OM stress bijna niets anders aan illustraties kunnen doen.

Setsuna wijzigde dit bericht op 26-05-2007 16:47 met 28%
    Curtain Call

13. Mauw *hug* - misschien kun je een kleurenkopie maken, of een scan/print?
    Ik vind het zelf heel mooi om werk op te hebben hangen van mijzelf, als herinnering aan wat ik tot nu toe bereikt heb omdat dat snel met tegenslagen kan vervagen. Daarnaast is werk uit Ocreana, wat een personage als Ealynn natuurlijk ten voeten uit is, ook een dream come true. Het is mijn eigen wereld waar ik in opgegroeid ben, meer daar dan hier en om die wereld 'echt' te zien is een van mijn liefste wensen.

14. Kitsu heeft wel eens schetsen enzo aan de muur hangen xD; en doodles. nooit uitgewerkte poep though ._. meer dingen die me eraan herinneren wat ik nog moet doen en hoe alles er ook weer uit zag, lawl. (er hangt hier overigens wel een nuukje gekregen van de janna voor mijn neus. wheeh!)
    overigens zal ik ook nog een ontopic comment maken:
    haartjes = pwetty <3333

Jafar/Frollo, u weet dat u het wilt!

15. Ealynn, zie jij er in het echt ook zoiets uit?
    WOW, dan ben je vet eng :P

Niet lullig bedoeld hoor, maar ik vind het gezicht eng, slank en is het ene man of een vrouw.
    verder vind ik de tekening erg mooi gedetaileerd.

Daisuke-Niwa wijzigde dit bericht op 28-05-2007 14:03 met 50%

16. Mooie tekening!

Ik vind hem wel op iemand lijken, eigenlijk (maar niet op de tekenaarster zelf)...

XWA

17. "Daarnaast is werk uit Ocreana, wat een personage als Ealynn natuurlijk ten voeten uit is, ook een dream come true."

Ze heeft de nickname van haar eigen character genomen. Ealynn, die t getekend heeft, ziet er niet zo uit >_<

18. Haha, hij moet ook ergens een beetje freaky zijn, want in Ocreana is Ealynn de god van de dood. Het is idd het personage, niet de tekenares - echter op de Acon zullen Ealynn en Ealynn korte tijd vereenzelfigd zijn met dank aan Diana and her magical cosplay making abilities.

19. Ik ben echt zeer benieuwd naar je cos, Maris! *is zelf nog bezig met het maken van een headgear.... wurgh.....*

20. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cosplay!!!!!!!!!!
    X3

21. aah, ik wil weten hoe jullie eruitzien XD
    Nouja jullie weten al dat ik een shirt ga dragen met Naruto erop beetje beige shirt met naruto in het grijs erop.
    Beetje oranje creme, beige kleurig shirt.
    moeilijke kleur --_--

22. Dai-chan, je bent zo nerveus dat het echt te schattig wordt >_<
    I'll be the girl glomping people. X3 Ik krijg zo'n Hug-need op cons. Horrible.

maar, hee, alles loopt los. Hebben we trouwens geen name-tags?

23. Zekers, de dealerbadges zijn normaliter hetzelfde als een gewone badge waar we de naam op hebben. Verder willen we kijken of er nog iets aangeplakt kan worden voor in de doujin lounge zodat we zien wie bij wie hoort.

24. aah coolie boelie.
    I wanna see you all guys.. kijken of de meeste manga fans echt zo relaxt zijn zoals ze zeggen.
    helaas gaat het me denk ik niet lukken op tijd mijn tekenmap in mekaar te flansen, maar ik geef NIET op.!
    Verder vind ik het alsnog eng en kom er nu pas achter dat de dealer room pas om 8 uur open gaat, man, das laat.

Zijn jullie wel gewoon open? en kan ik alvast wat bij jullie kopen? haha

25. in de doujinshi lounge zijn we al eerder open, dus daar zal iedereen in het begin zijn, later wanneer beide locaties open zijn zullen we ons opsplitsen en afwisselen met wie waar staat. ^_^ de doujinshi lounge is bij de groote videozaal de trap op.