Welkom. Uw laatste bezoek was zaterdag 19 mei 2012 00:11.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. OpenMinded
  3. Contact
  4. Je als schrijver aanmelden als gast artiest

Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-01-2011 23:24.

Je als schrijver aanmelden als gast artiest

1. Ik schrijf al een aantal jaar en in de afgelopen drie jaar ben ik me gaan richten op BoyXBoy love stories. Maar wat ik zou willen weten is,als ik een verhaal naar jullie op zou sturen en (hopelijk) als gast artiest gekozen zou worden. Wordt dan gewoon mijn geschreven verhaal gepubliceerd of wordt het een manga met mij verhaal als uitgangspunt.

PS. Ik schrijf alleen engels.

2. Als we een klik hebben met je schrijfstijl, verhaal en kwaliteit dan kunnen we in gezamenlijk overleg verder kijken of er een huidig bijpassend project is waar je verhaal in gepubliceerd zou kunnen worden. Je zou zowel een geschreven verhaal als ook een script kunnen schrijven voor een manga, of een geschreven verhaal herschrijven als script, afhankelijk van onze en jouw eigen wensen.

Als je boyxboy love schrijft is de After Eight serie misschien iets voor jou. Het zou de eerste keer zijn om daar geschreven fictie in te hebben, maar in de girls love variant Liquorice hebben we dat wel al gedaan en in oudere losse boyslove uitgaves deden we dat ook wel. Bij onze Duitse collega's is fictie in een yaoi anthology heel normaal zelfs. Stuur eens wat op van je werk naar openmindedcontact@gmail.com.

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

3. Ik zal dan zo snel mogelijk een verhaal opsturen, als ik er een af heb.
    Zijn jullie er ook op Tsunacon en Yaycon, dan kan ik misschien ook wat van jullie kopen om te zien wat jullie in voorgaande jaren hebben gepubliceerd.

4. We zijn op Tsunacon, dus kom even kennismaken, niet alleen met ons werk, maar ook met ons ;)

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

5. zal ik zeker doen