Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 20:49.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. OpenMinded
  3. Nieuws
  4. Nieuws: Fetish bij Archonia en Zomerspecial looking for you!

Dit onderwerp heeft 1 reactie, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 20-06-2010 20:25.

Nieuws: Fetish bij Archonia en Zomerspecial looking for you!

1. OpenMinded update:

After Eight 1,5: Fetish is nu ook verkrijgbaar bij archonia.com - wil je hem nog en kun je niet langer wachten tot de volgende con, bestel hem hier. Je kunt er ook een hele lading aan previews bekijken en ook op ygal is er een journalpost aan gewijd die je hier kunt zien.

Daarnaast: De Zomerspecial zoekt nog een paar bijdrages!
    We hebben nog plek voor een paar losse een of twee pagina bijdrages voor de zomerspecial, wil je mee doen stuur mij even een PM. Het zomerboek is een gezellige laagdrempelige pocket dus ook als je twijfelt of je mee kunt doen, gewoon even vragen :)

Boek: de OpenMindedZomerspecial 2010
    Een kinder vakantie doeboek met boys' en girl's love bijdrages, korte strips, puzzeltjes, knip en plak platen, kleur platen, verbindt de puntjes, zoek de verschillen etc. Je kunt hier voorbeeldjes zien uit de 2008 and 2009 edities hier en hier.

Optioneel thema: reizen / verschillende landen
    Nu ik het me zo bedenk, Hetalia content voor wie het wil, zou erg leuk zijn ^_^
    Ik zie zelf heel graag ook meer nep advertenties, memes, multiple choice testjes, verbind de puntjes tekeningen, yonkoma etc.

Fanwerk/origineel: alles is welkom

Leeftijdsrestrictie: 16+ niets expliciets, maar je mag je natuurlijk binnen die grenzen helemaal uitleven. :)

Deadline: 1 juli, zorg dat je van te voren je schetsen en plannen overlegd.
    Formaat: tiff, 300 dpi / 600 dpi, pagina grootte: 21,60 cm x 28 cm / 8,5" x 11" - doe er 0,3 cm / 0,12" bleed/afsnij rand erom heen bij.
    Email: openmindedcontact at gmail.com

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

2. Dubbelpost ^_^

Ealynn wijzigde dit bericht op 21-06-2010 09:13 met 98%
    New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE