Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 14:26.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. Overig
  3. Babbelhoekje
  4. Nieuwe informatie: onderzoek naar Anneke

Dit onderwerp heeft 29 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 19-04-2010 21:17.

Nieuwe informatie: onderzoek naar Anneke

1. Klinkt alsof dit het sluitstuk is. Ik hoop het. Die gast mag nooit meer vrij komen.

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

2. Aangezien de dader een seriemoordenaar is, is een levenslange straf zeker een mogelijkheid. Een aardig feitje dat ik nog niet wist maar net opzocht: Nederland is een van de weinige landen waar een levenslange straf ook daadwerkelijk levenslang is, met enkel uitzicht op gratie via de minister van Justitie en de koningin. We zullen het zien dus, of deze straf ook van toepassing is op deze zaak.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Levenslang

We should treat all the trivial things in life very seriously, and all the serious things with sincere and studied triviality. -Oscar Wilde

3. Ja klopt, dat heb ik ook al eens in kranten artikelen voorbij zien komen. Blijf wel ergens zo'n gevoel houden dat het toch weer mogelijk is om er onderuit te komen. Maar idd, de feiten lijken er niet naar :)

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

4. Ik vind het fijn voor de familie dat die het nu, in zekere zin, af kunnen sluiten.

Cosmic powers at the dinner table

5. Duidelijkheid en hard bewijs. Dat is heel fijn om te horen. Dat betekent een hoop antwoorden...