Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 20:54.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. Overig
  3. Babbelhoekje
  4. Wiieee gaat er naar Abunai?? :) (of weet er iets van)

Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 20-09-2009 23:14.

Wiieee gaat er naar Abunai?? :) (of weet er iets van)

1. hey ppls~

alles goed? vast wel~
    ok ik (ben ten eerste behoorlijk laat met dit bericht xD) ga naar Abunai-con dit weekend! :)
    en dat word mn eerste con~ ik ga samen met een vriendin
    maar ik heb nog niet echt een idee hoe alles werkt~
    dus als iemand hier meer verstand van heeft (vast wel want open minded gaat ook zag ik :D)
    kan die dan miss ff een berichtje plaatsen? :) bijvoorbeeld hoe werkt het inschrijven voor lectures? want ik heb geen idee of het nou vol is (want er staat nergens iets van 'inschrijven') of dat je gewoon op abunai zelf moet inschrijven~
    als je me helpt alvast bedankt~ :) en als je ook gaan miss kunnen we dan ontmoeten ofzo~
    en ik ga waarschijnlijk ook naar openminded hun ... ehm stand? als ik het kan vinden xD;
    xx Yumi

2. OpenMinded is er alledrie de dagen~
    Ikzelf ben er alleen vrijdag vanwege een jammerlijk lege portomonnee :(
    Kom inderdaad gezellig langs bij onze stand :D! We zijn heel lief :3 En wanneer je 1 (of meerdere : D) pockets koopt, maken we er allemaal een leuk tekeningetje in~

Over die andere dingen weet ik niet veel (Pax faalt~) voornamelijk omdat ik meer een stand-persoon ben die verder niet veel anders doet of wil doen XD

Veel plezier alvast!

The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price.

3. Bij binnenkomst krijg je een programmaboekje voor het hele weekend. Daar staat alles in wat je moet weten over locaties in inschrijven. Meestal werkt het simpelweg volgens 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' dus wees op tijd als je iets echt niet wilt missen.

En ja, de meeste van ons zijn wel bij de openminded stand te vinden. Lie en ik staan alleen bij de AniWay stand.

4. Ik ben er vrijdag middag kort even en bijna de hele zaterdag. Ik sta zo nu en dan bij Openminded achter de stand en achter de witte stand.

Voor sommige events moet je je misschien inschrijven, vaak staat dat er wel bij. En als je een goede plek bij de cosplay compo wilt hebben moet je al vroeg in de rij gaan staan, die is altijd enorm populair. Verder staat er natuurlijk ook heel veel op de abunai site.

Probeer niet alles te willen zien op een eerste con, maar geniet er vooral van :)

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

5. Ik ben er zaterdag en zondag de hele dag :)
    Ook achter de witte stand.

6. Ik vond het een geweldig weekend!
    Helaas heb ik niet veel van de Abunai kunnen zien maar ik heb ontzettend veel leuke interessante mensen gesproken en er was ontzettend veel animo voor onze yaoi/yuri con.
    Leuk dat ik ook weer mensen van OpenMinded heb mogen ontmoeten.

Nwoppertje: nog mega tera giga bedankt voor Squalo!!!
    Hij heeft een plaatsje aan de wand van mijn tekenkamer gekregen tussen de andere bishies om mij wat van jouw "art secrets" in te fluisteren hehe (maar tot nu toe heb ik hem alleen nog maar "heilige neuk" en "scumbag" horen zeggen verder laat hij weinig los XD).

Ik zag dat jullie veel aan het tekenen waren maar ik kon haast niet wegkomen om een kijkje te nemen :(
    Iedereen bedankt voor de vermakelijke tekeningetjes in mijn After Eight.
    Ik zal hem koesteren!

Nu ga ik eerst eens mijn slaap inhalen :)