Welkom. Uw laatste bezoek was donderdag 09 september 2010 14:04.
Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-06-2009 14:07.
hey!
- Geplaatst op vrijdag 26 juni 2009 20:57Ik ben vrij slecht in mezelf voorstellen maar ik ga het proberen:
Ik ben dus Tessa, want ik kan nooit goede forumnamen en dergelijke bedenken.
Ik ben 21 jaar, gedraag me nog steeds niet volwassen en woon in Utrecht.
Verder vind ik het erg leuk om te tekenen, lees ik veel fantasy en historische fictie (en manga ) en rp ik graag, hoewel dat er de laatste tijd een beetje bij in is geschoten.
...ik denk dat dat het wel weer was (: - Geplaatst op vrijdag 26 juni 2009 23:36Heey Tessa :D!
Mede-niet-volwassen-gedragende-21-jarige! <3
Wees welkom, en post eens wat tekeningen, bijvoorbeeld
Enne, welke manga/anime en dergelijke vind je leuk?The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 00:57^_^
ik ben nogal een lurker hehe >_>
qua manga vind ik vrij veel leuk maar ik ben wel heel erg fan van manga van Clamp. En anime kijk ik niet heel erg vaak, op het moment kijk ik heel erg langzaam kuroshitsuji. - Geplaatst op zaterdag 27 juni 2009 07:16
Ik ben 23 en gedraag me nog steeds als een klein kind. Peter Pan Syndrom much?You wear nothing, but you wear it so well... - Geplaatst op zondag 28 juni 2009 14:07haha die term kende ik nog niet xD goed excuus!
Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-06-2009 14:07.