Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 14:54.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. Overig
  3. Tekenhoekje
  4. The Dryad Tree

Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 31-08-2009 21:27.

The Dryad Tree

1. Laat ik hier ook mijn werk eens posten. Het huidige projectje waar ik mee bezig ben en nog wel even mee bezig zal zijn...

De originele schets:

http://i9.photobucket.com/albums/a84/Inge123/The%20Dryad%20Tree/TheDryadTreeschets2.gif

De tekening:

http://i9.photobucket.com/albums/a84/Inge123/The%20Dryad%20Tree/1TheDryadTreetotaal-1.gif

En de huidige staat van de aquarel:

http://i9.photobucket.com/albums/a84/Inge123/The%20Dryad%20Tree/8TheDryadTreeVoorgrondkleurhalfaf.gif

En zitten al wat uurtjes werk in en het zullen er zeker nog heeel wat meer worden, maar tot nu toe ben ik wel tevreden.

2. Ziet er erg mooi uit, ben benieuwd hoe het gaat worden :)

"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle

3. ja, inderdaad erg erg mooi. Ik vind je werkt altijd heel mooi.

You wear nothing, but you wear it so well...

4. Ziet er goed uit, ben ook benieuwd naar het eindresultaat. Heb je ergens nog meer werk staan dat ik kan zien? (DeviantArt?)

5. Wat een mooie compositie, ik kijk uit naar het eindresultaat (maar ook naar nog meer progress plaatjes ;)

6. *0* Wow, ik vind het nú al geweldig mooi <3 Uwah, die plantjes en dat gras zijn geweldig mooi en schattig tegelijk XD

The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price.

7. Dank jullie wel. Ik zal zeker de updates plaatsen als ik weer een stukje verder bent. Voorlopig vordert het heel langzaam en ik vraag me af en toe af of ik niet toch te veel grasprietjes heb toegevoegd wat daar ben ik nog even verder gegaan.

@Estroyer:helaas ik heb geen deviant art account (nog steeds niet) en mijn werk staat eigenlijk nergens echt op een plek online

8. quote:

Raafje schreef op 10 mei 2009 @ 18:53:
    @Estroyer:helaas ik heb geen deviant art account (nog steeds niet) en mijn werk staat eigenlijk nergens echt op een plek online

yeah she's boring like that, no sharing with the rest of the world.
    :6 Raaf maak een DA aan XD

"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle

9. Pretty! Ik ben benieuwd naar het resultaat :D

Wil je misschien ook iets maken (een illustratie of kleurplaat bijvoorbeeld) voor de zomerspecial? *wijst voor details naar Kiki*

10. Leuk dat je hier je werk post, Raafje ^_^ hoe lang heb je gedaan over het inkleuren? Ik kijk uit naar de updates ^_^

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

11. Ik ben benieuwd hoe je project ervoor staat :-)

12. holy sht! :D dikke watercolor skillz! :D super geweldig man~
    ik kan egt nie werke met aquarel, te ongeduldig whaha xD;
    misschien leer ik nog ooit genoeg geduld hiervoor te hebben xD;