Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 14:21.
Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 31-08-2009 21:27.
The Dryad Tree
- Geplaatst op zaterdag 09 mei 2009 00:36Laat ik hier ook mijn werk eens posten. Het huidige projectje waar ik mee bezig ben en nog wel even mee bezig zal zijn...
De originele schets:

De tekening:

En de huidige staat van de aquarel:

En zitten al wat uurtjes werk in en het zullen er zeker nog heeel wat meer worden, maar tot nu toe ben ik wel tevreden. - Geplaatst op zaterdag 09 mei 2009 10:33Ziet er erg mooi uit, ben benieuwd hoe het gaat worden
"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle - Geplaatst op zaterdag 09 mei 2009 10:45ja, inderdaad erg erg mooi. Ik vind je werkt altijd heel mooi.You wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op zaterdag 09 mei 2009 15:23Ziet er goed uit, ben ook benieuwd naar het eindresultaat. Heb je ergens nog meer werk staan dat ik kan zien? (DeviantArt?)
- Geplaatst op zondag 10 mei 2009 16:28Wat een mooie compositie, ik kijk uit naar het eindresultaat (maar ook naar nog meer progress plaatjes

- Geplaatst op zondag 10 mei 2009 16:44*0* Wow, ik vind het nú al geweldig mooi <3 Uwah, die plantjes en dat gras zijn geweldig mooi en schattig tegelijk XDThe greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price.
- Geplaatst op zondag 10 mei 2009 18:53Dank jullie wel. Ik zal zeker de updates plaatsen als ik weer een stukje verder bent. Voorlopig vordert het heel langzaam en ik vraag me af en toe af of ik niet toch te veel grasprietjes heb toegevoegd wat daar ben ik nog even verder gegaan.
@Estroyer:helaas ik heb geen deviant art account (nog steeds niet) en mijn werk staat eigenlijk nergens echt op een plek online - Geplaatst op zondag 10 mei 2009 19:24
quote:
Raafje schreef op 10 mei 2009 @ 18:53:
@Estroyer:helaas ik heb geen deviant art account (nog steeds niet) en mijn werk staat eigenlijk nergens echt op een plek online
yeah she's boring like that, no sharing with the rest of the world.
Raaf maak een DA aan XD"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle - Geplaatst op zondag 10 mei 2009 21:16Pretty! Ik ben benieuwd naar het resultaat

Wil je misschien ook iets maken (een illustratie of kleurplaat bijvoorbeeld) voor de zomerspecial? *wijst voor details naar Kiki* - Geplaatst op maandag 11 mei 2009 11:09Leuk dat je hier je werk post, Raafje ^_^ hoe lang heb je gedaan over het inkleuren? Ik kijk uit naar de updates ^_^New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op woensdag 20 mei 2009 16:27Ik ben benieuwd hoe je project ervoor staat :-)
- Geplaatst op maandag 31 augustus 2009 21:27holy sht!
dikke watercolor skillz!
super geweldig man~
ik kan egt nie werke met aquarel, te ongeduldig whaha xD;
misschien leer ik nog ooit genoeg geduld hiervoor te hebben xD;
Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 31-08-2009 21:27.