Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 14:22.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. Overig
  3. Wie is wie en waar
  4. Estroyer

Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 11-05-2009 11:49.

Estroyer

1. Vond dit forum via een sig op AarinFantasy en het lijkt helemaal bij mijn interesses aan te sluiten.
    Ik teken vrijwel iedere dag, zelfs vaak meerdere tekeningetjes met de thema's bishounen en yaoi (of shounen-ai).
    Heb mijn eigen karakters vormgegeven en sta op het punt een manga uit te werken.

Op het kunstdraadje zal ik e.e.a. laten zien, dus de nieuwsgierigen kunnen daar een kijkje nemen :-)

Voor wat het waard is;
    Ik ben Estroyer (Esther) en tekenen is niets anders dan een verslaving van me waar ik soms, zoals het een fatsoenlijke verslaving betaamd, geen weerstand tegen kan bieden...
    In de auto, op visite of tijdens een etentje: ik MOET tekenen.
    Wat soms wat ongemakkelijke situaties oplevert gezien mijn favoriete onderwerp niet echt maatschappelijk geaccepteerd is...tja er zijn ergere dingen en mensen choqueren kan soms ook wel leuk zijn trouwens.

Ik noem mijn werk noch goed, noch slecht: het is er gewoon.
    Wel vind ik het interessant om feedback te krijgen omdat het mijn techniek of idee in een ander licht kan zetten waardoor ik tot bepaalde inzichten kan komen die vervolgens weer leiden to nieuwe ideeen etc.

Ik zal hier eens een beetje rond browsen en wat dingetjes laten zien.
    Aangenaam :-)
    En wat een verademing trouwens om eens Nederlands te kunnen typen!

2. Hahaha ^_^ ik ken dat, het moeten tekenen en dat het fijn is om in het nederlands met mensen te kunnen praten over gedeelde hobbies :) ik denk dat je daar mijn sig gezien hebt. Welkom ^_^ en wat een timing ook, als je zin hebt moet je zeker overwegen mee te doen met onze zomerspecial.

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

3. Yup ik heb het in je sig gezien inderdaad.
    Voel me vereerd: ik doe graag mee aan de zomerspecial en ik zou graag iets van die manga publicaties op de site willen bestellen als steun en omdat het natuurlijk gewoon leuk is om te hebben voor in mijn verzameling.
    Ik zag niet echt een winkelwagentje o.i.d. mijn vraag is dus: hoe plaats ik een bestelling, via een pm naar jou toe wellicht?

estroyer wijzigde dit bericht op 06-05-2009 10:13 met 2%: Vereerd is NIET met een T!

4. Wat leuk ^_^ www.archonia.com is het handigste ^_^ hij staat ook onder het store gedeelte van de website, en op de homepage zelf. Ons nieuwste boekje Heroes and Villains die sinds afgelopen twee weekenden uit is daar sinds vandaag te bestellen ook :)

Rechtstreekse link

Ealynn wijzigde dit bericht op 04-05-2009 23:58 met 13%

5. Hey Esther!

Van harte welkom hier :) dat je je maar snel thuis mag voelen ;)

Als je vragen hebt: stel ze gerust. We'll try to comply! Dank voor je steunbetuiging en laat ons weten wat je ervan vindt!

Cosmic powers at the dinner table

6. Welkom!

"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle

7. Wellkom!! En inderdaad, gezellig meedoen aan de zomerspecial >:D
    Mijn moeder heeft me half verboden teken-dingen mee te nemen naar verjaardag >.> Maar ja, dan heb ik ook nog colleges en treinreizen hè (A)

The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price.

8. Ben blij jullie gevonden te hebben!
    Het thema is mij al jaren bekend maar ik had nooit durven te hopen dat er andere luitjes zouden zijn die deze interesse delen...er gaat een wereld voor mij open.
    Ik heb het idee dat iedereen hier elkaar wel zo'n beetje kent, om het ijs te breken (of je beeldscherm) is hier Esther:
    http://i55.photobucket.com/albums/g130/winkelnaam/red.jpg
    http://i55.photobucket.com/albums/g130/winkelnaam/laugh.jpg

Ze hebben nog wel wat photoshop nodig, maar ik had deze even voor handen.
    En ja dat is mijn haarkleur :-)

9. Je ziet eruit als een gezellige meid ^_^

Hier twee recente van mij van de animecon:

http://smg.photobucket.com/albums/v602/Ealynn/DSCF8636.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3625/3507537135_60a31d9ebe_b.jpg (Diana-samA's toestel was dat geloof ik ^_^

Weet je tegen wie je praat ^_^ Ik weet ook wat voor een verlaten eiland gevoel yaoi e.d. kan hebben totdat je opeens andere likeminded people tegenkomt ^_^ blijkt dat het toffe hotel gewoon achter die palmbomen lag en wij maar naar die horizon staren XD

10. welkom!

Den Aech <3

11. Hoi Estroyer aka Esther! Ik ben een niet-zo-stiekeme forumlurker die af en toe op het Openminded forum komt spieken (Blame Fenko ;) Gaaf haar hoor! (en leuke blouse Ealynn ;)

12. Ow, dankje Sjusjun ^_^ ik draag die blouse heel vaak op conventies en stripbeurzen :) bij voorkeur op de Elffair. Hmm... krijg eigenlijk wel zin in een foute foto topic.

13. Foute foto topic?!
    * formatteerd snel haar HD*

Ach wat jammer, laat ik nu net geen foto's bij de hand hebben ;-)

Trouwens die blouse is wel gothic verantwoord!

estroyer wijzigde dit bericht op 11-05-2009 11:29 met 17%

14. Absoluut! :D