Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 14:24.
Dit onderwerp heeft 212 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 03-11-2010 22:31.
Ealynn's Mindmap - Zonderling genomineerd! Stem op mij :)
- Geplaatst op donderdag 23 oktober 2008 21:36Wat een ontzettend gaaf concept, dat 24hr comic. Had er nog nooit van gehoord, maar klinkt ook leuk om zelf te doen om uit een artist's block te komen ofzo

Erg mooi resultaat ook! Wauw
"Art is running away, without leaving home" - T. Tharp - Geplaatst op donderdag 13 november 2008 09:18Een gift art die ik voor een y-gallery friend gedaan heb ^_^
Ealynn wijzigde dit bericht op 13-11-2008 09:19 met 19%New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 00:38De Franse trailer van Brendan and the Secret of Kells: 11 februari in Frankrijk?
http://www.screenhead.com...-secret-of-kells-trailer/
Het shot waar de vrouw gilt en opspringt heb ik op geassisteerd en gecleaned ^_^ geanimeerd door collega Rudi van het Brussel team. Toch wel heel neat om dat meteen in de trailer al te zien XDNew interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 12:29Aww hij doet het niet bij mij
Cosmic powers at the dinner table - Geplaatst op zondag 14 december 2008 19:22Gaaf zeg! Leuke stijl ook

- Geplaatst op zondag 14 december 2008 23:07Awww, flash problemen weer?
@Sjusjun, ja de stijl is heel erg speciaal ^_^ erg lastig ook om onder de knie te krijgen.New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op zaterdag 10 januari 2009 11:29Voor wie het leuk vindt om te lezen, de komende drie zaterdagen is mijn 24hrcomic 'Als ballonnen zo ver' op www.stripster.nl te lezen.
Het is een lief klein spiritueel verhaaltje dat mijn extra dierbaar is geworden met de gebeurtenissen omtrent oud en nieuw. De eerste zeventien pagina's zijn in oktober binnen 24 uur getekend, de rest heb ik rond oud en nieuw afgemaakt, al is het eigenlijk de bedoeling voor de 24hrcomic uitdaging om 24 strippagina's in 24 uur te tekenen ^_^ volgend jaar weer een nieuwe poging!
New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op zaterdag 10 januari 2009 17:54geweldig XD"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle
- Geplaatst op zaterdag 10 januari 2009 20:18Leuk! Ik wil de rest lezen

- Geplaatst op zondag 11 januari 2009 23:36^_^ nog eventjes geduld
New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op zaterdag 17 januari 2009 11:09Het tweede deel van 'Als ballonnen zo ver' staat weer online op www.stripster.nl ^_^New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op zondag 25 januari 2009 01:38Tussen alle bedrijven door, het laatste deel van Als ballonnen zo ver staat nu op www.stripster.nl - uw wachten is beloond ^_^ ik hoop dat jullie 'm leuk vonden en hopelijk ga ik hierna meer tijd hebben om eindelijk de Do Aliens Dream of Green Sheep? webcomic uit te tekenen XD
New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op zondag 25 januari 2009 21:01Hij is prachtig geworden hoor
Heel mooi en het zet je aan het denken! Bedankt! - Geplaatst op maandag 05 oktober 2009 12:07Nieuwe 24hr comic ^_^ Er gaat een boekje nog van uit komen dus ik plaats alleen hier vijf pagina's. Deze zijn nog onge-edit, helemaal puur en raaaaaawwwww van 24 uur zwetend aan het werk zijn.
Ik ga misschien nog wat teksten veranderen, letteren, en foutjes editen enzo. Hij heeft wat onregelmatige witranden erom heen omdat ze al aan het voorbereiden was voor photoshop.

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op maandag 05 oktober 2009 13:19Het ziet er fucking goed uit, Maris! De meneer zijn design is erg fraai! Ik ben echt benieuwd naar het totaalverhaal. O_O
- Geplaatst op maandag 05 oktober 2009 15:56ja ik ook!
ziet er gaaf uit!"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle - Geplaatst op maandag 05 oktober 2009 17:46Ziet er mooi uit! C:
Er moet me toch iets van 't hart over je tekenstijl. Ik vind het helemaal geweldig MAAR...waarom altijd dat lijntje over de wang? Zo'n soort van kaaklijn-lijntje-ding? :ODen Aech <3 - Geplaatst op zaterdag 10 oktober 2009 17:00Ziet er goed uit! Ik vind die langere shots, waar je de straat en omgeving ziet, ook erg goed gelukt.
En het verhaal: Aargh, hoe gaat het verder?! - Geplaatst op zaterdag 10 oktober 2009 18:10^_^ fijn om te horen, ik ben zelf erg trots erop, zeker vergeleken met die van vorig jaar, waar de tekenkwaliteit wel wat minder was. De meneer is inderdaad zeer fijn. Blij met zijn designs. Het verhaal moeten jullie nog even op wachten. Ik hoop dat ik het boekje snel rond krijg bij BeeDee zodat het misschien al op de kunststripbeurs kan liggen. Het kan misschien ook in een uitgave van de stripwinkel Lambiek komen en net als mijn vorige 24hr comic in het belgische stripmagazine Pl0ts.
@ Marianne: de lijnen die ik over de 'wang' teken is de lijn van de jukbeenderen, jammer dat jij het niet mooi vind, maar ik maak heel graag mijn personages driedimensionaal, hoekig en tastbaar. Ik vind het zelf een prettige ontwikkeling in mijn stijl sinds jungleboek en hunchback.Ealynn wijzigde dit bericht op 10-10-2009 18:12 met 28%New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op zaterdag 10 oktober 2009 23:07'Het lijntje' is ook een redelijk typisch ding in westerse stripkunst. Ik heb het zelf ook gedaan bij Strawberry omdat het de vlakken van het gezicht goed verdeeld en grafisch aan doet heh.
Ik ben ook erg benieuwd. Ben al wat theorietjes aan het ontwikkelen
Cosmic powers at the dinner table - Geplaatst op vrijdag 05 februari 2010 17:47Eerste pagina van Do Aliens Dream Online
de zeer ongeregelmatige webcomic voortzetting van de Do Aliens Dream serie.
New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op zaterdag 06 februari 2010 10:31Haha! Mooie beginshot.

- Geplaatst op maandag 12 april 2010 12:07Oeh, er zitten al weer twee maanden tussen pagina een en twee >M< *huilt*
New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op dinsdag 20 april 2010 09:48En pagina 3. Ik ga eens proberen of 1 pagina per week lukt.
Ealynn wijzigde dit bericht op 20-04-2010 21:05 met 30%New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op dinsdag 20 april 2010 20:14Looks fun! C:
But one nitpicky thing: 'Sorry!! wrong addres' moet zijn 'Sorry!! wrong address'Den Aech <3
Dit onderwerp heeft 212 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 03-11-2010 22:31.