Welkom. Uw laatste bezoek was maandag 06 februari 2012 06:02.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. OpenMinded
  3. Contact
  4. Alien!

Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-12-2006 14:53.

Alien!

1. ah, ik had een prachtige (kuch) review over Alien! geschreven in mijn eljay of d00m.

...
    veel plezier te aldaar; ACHNEENEENVERHUIZINGLINK

Jafar/Frollo, u weet dat u het wilt!

2. Ik hou erg van je review, Kitsuuu! En op veel punten vind ik ook dat je gelijk hebt, zoals... meer vrouwenliefde XD Bedankt voor de moeite! <3

3. vrouwenliefde maakt mensen evengoed blij als mannenliefde XD

geen probleem xD kweet hoeveel tijd en moeite er in een doujin zit dus trek ik ook wat tijd uit voor een review... wel zo gepast.

4. Ik heb het nog niet gelezen ~_~... me 14jarige buurmeisje heeft t gejat (ze leent altijd manga van me, en ze heeft me huissleutel :x).. en en passant heeft ze ook Loveless meegenomen..

Ik denk dat we een yaoi fangal in the making zien hier ;D

Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst!

5. Hahaha ^_^ be sure to get her the yaoi special op de Acon dan ^_^

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

6. hehe ik heb het ook ff gelezen (ik had in een nogal dronken bui beloofd om het te kopen en och ik dacht: dan kan ik het ook wel lezen ... ik ben normaal geen manga fan)
    het eerste wat me eigenlijk op viel was het goede en correcte engels - soms wat te correct naar mijn smaak- mijn complimenten daarvoor
    iets wat er voor mij wel echt uit sprong was de eerste titel "do aliens dream of green sheep ? is een leuke parody titel op "do andriods dream of electric sheep" van Philip k. Dick (voor de rest lijkt het verhaal er niet op maar toch past de titel goed bij het verhaal)
    en het verhaal Helena is wel een klasiek verhaal maar toch op een unieke manier gebracht.
    Ik heb veel verhalen heb gelezen over mensen die geliefde in computers in laden of hun geliefde na maken als robot (er zit in chobits ook zo'n soort verhaal, van die jongen die zijn overleden zus na heeft gebouwd) was het verhaal Helena toch nieuw en verfrissend voor mij.
    vooral dat er een platonishe relatie in zit die voor beide goed is in het begin is iets wat mij veraste en ik erg kon waarderen.
    dat het aan het einde toch mis loopt en ze meer willen is goed uitgewerkt geeft het verhaal realistish en menselijke trekjes.

alleen lijkt het alsof het begin van het verhaal bij mij op blz 64 zit (tussen Birth en Tears of Titan) is dit ene misdruk of hoort het zo ?

ehm verder ga ik niet in op de andere verhalen ten eerste omdat het al laat is en ten tweede omdat ik merk dat ik al lang geen commentaar meer heb geleverd op korte verhalen (voerger wel eens gedaan op sf en fantasy forums maar das al weer jaren geleden merk ik)

dus komt waarschijnlijk nog meer van critiek van mij (beware !!!)

p.s. Setsuna ik heb je een paar dagen terug proberen toe te voegen aan mijn msn lijst omdat ik wilde weten of je meer van dit soort verhalen had
    normaal stuur ik wel altijd ff eerst een pm of mail -om toestemming te vragen- maar dat was ik vergeten dus bij deze als je ineens een email adres van pc_hulsken AT yahoo Puntje com tegen komt dan ben ik dat kijk maar of je me toevoegd of niet (waarschijnlijk heb je me al toe geveogd of niet maargoed)

Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen ? -Loesje

7. Ja, ik gebruik msn niet meer veel, maar als je iets te melden hebt kun je me beter mailen of pm'en via dit forum. ^^ Dit is helaas mijn eerste doujinshi - op deze oude, snelle bakkie op deviantart na: http://www.deviantart.com...=sort%3Atime+-in%3Ascraps Sinds de systeemverandering van Deviantart toont hij die doujinshi echter een beetje raar. Je moet nu bv de hele tijd vergroten als je naar de volgende link gaat, terwijl ik het vroeger zo had ingesteld dat dat niet hoefde. Maar goed, er zullen meer doujinshis volgen. Ho ho. Verder heb ik aardig wat proza scripten liggen, maar die laat ik allemaal niet los (sommige zijn zwaar verouderd, anderen niet toonbaar genoeg, en met weer anderen heb ik grotere plannen.)

Blij dat je trouwens genoten hebt van Alien! Yay! En dat verhaal van Ealynn zinspeelde inderdaad op de bekende Sci fi klassieker. ;) Ik moet die zelf ook nog lezen btw, hij schijnt erg goed te zijn. (bla bla blade runner bla.)

Er zitten inderdaad wat misdrukken in de pocket. Vandaar dat de hoofd-open minders de drukkerij binnenkort met toortsen bestoken, met ruimteschepen binnenvallen en met phasers bedreigen.

En uncle Ro. Ik wil jouw buurmeisje hebben. XD Ruilen tegen een van mijn nerderige huisgenoten die D&D spelen en fantasy lezen?

8. hmm ik heb ook ff je zeemeerminnen verhaal gelzen was ook erg mooi 9ik heb eem ial gestuurd met wat meer info ;) )
    ehm verder zit ik er over te denken om weer een wat recensies te gaan schrijven dus mischien begin ik wel met alien, als jullie dat goed vinden temiste
    ik zal hem jullie ook eerst laten lezen voordat ik hem ergens anders op inet pleur

ohja kan ff duren voordat ik er aan begin ik moet ook nog heel wat code voor mijn eigen anime/manga web site
    (waarom gaat iedereen er altijd vanuit dat ik toch geen leven heb en niks beters te doen heb ... oke is ook zo natuurlijk maar toch)

Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen ? -Loesje

9. quote:

Setsuna schreef op 02 november 2006 @ 00:08:
    En uncle Ro. Ik wil jouw buurmeisje hebben. XD Ruilen tegen een van mijn nerderige huisgenoten die D&D spelen en fantasy lezen?

Dat wil je niet :P. Dan zit je minstens 3 avonden per week haar bijles te geven omdat ze t vertikt naar t vmbo te gaan en op de havo wil blijven >:(.
    En omdat ze nu verslaafd is aan de manga (ja ik weet het, het is mijn schuld te zeggen dat het goed voor haar engels zou zijn :P) blijf ik maar manga kopen (niet dat ik dat zonder haar niet had gedaan hoor :D), zo had ik maar 1 volume van Loveless en ben ik gister toch maar even naar de winkel gegaan om die andere twee ook te halen :{.

Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst!

10. @Kitsu:

Crap ja..."eventhough", om een of andere reden schrijf ik dat altijd aan elkaar,
    ik typ meestal direct wat ik denk,
    bergen tekst, verwijder de loze dingen, en loop er een paar keer doorheen, maar m'n engels denken is denk ik beter dan het schrijven^^

Doch, zo slecht was het niet, neh?
    Tenminste uit je review haal ik dat je het al met al wel een goed verhaal vond.
    *let volgende keer beter op z'n taal*

11. jawel jawel, fenko zei al dat eventhough blijkbaar wel een correct woord was, dus dat neem k trug ;) het was geen slecht verhaal heur, vrees niet :3

12. De nieuwe Aniway is uit met een review van Alien. Ik heb hem nog niet gelezen, maar mijn zusje zei dat het lovend sprak over onze Ealynn en de rest magertjes vond qua plot. Ik ben eigenlijk wel heel blij dat Ealynns verhaal overal zo goed wordt ontvangen. Krijgt onzer aller OM stichster toch eens haar tijd en moeite en polspijn terug verdiend in reviews en feedback die haar de lucht in prijst. ^_^

13. Feli met de aniway review ^_^
    fijn dat andere mensen er (ongeveer) hetzelfde over denken als ik (zie mijn commentaar in de foute thread ervoor XD)

The pinnacle of perversion

14. Bedankt voor jullie reviews allemaal ^_^ *zucht* ben veels te druk bezig geweest met druk bezig zijn en vergeet steeds op alles te commenten! *hits head against the wall*

Superleuk dat 'Do Aliens dream' zo in de smaak is gevallen, dat was die rsi dan toch weer waard geweest. En Adan is ook zo'n leuk character geworden... *helemaal blij met Adan* Ik moet nog maar eens wat art van de heer en alien in kwestie gaan fabriceren. I can't put them down, they're too much fun!

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE