Welkom. Uw laatste bezoek was donderdag 09 september 2010 14:11.
Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-07-2008 12:00.
Zomerspecial 2008 op de chibicon! Maller, zonniger & mooier
- Geplaatst op maandag 30 juni 2008 23:10De afgelopen weken was de OpenMinded redactie onderworpen aan een vloedgolf van brieven. Ruim tweehonderd boze lezers vroegen zich af waar de nieuwe Zomerspecial bleef en of we hen informatie daarover konden verstrekken. Omdat we niet alle betreffenden een antwoord terug kunnen sturen, plaatsen we een bericht op dit forum. Onze schattige coverboy Romy heeft namelijk een zeer tongetje van onder andere al het postzegel likken. Vandaar deze open brief van onze mysterieuze Mauve.
Geachte fans, vrienden en forumbezoekers,
Bij deze een geruststellende mededeling namens OpenMinded. De Zomerspecial van 2008 wordt op dit moment vanuit de Verenigde Staten overgevlogen in onze eigen zeppelin. Als de KNMI het bij het juiste eind heeft, arriveert deze vracht op vrijdag aanstaande, en zullen wij met gepaste trots de eerste exemplaren presenteren op de Chibicon. Deze exclusieve zomereditie is maar in beperkte oplage verkrijgbaar, dus reserveer hem zolang je nog kan. Inhoudelijk mag ik nog weinig uit de handdoeken doen, behalve dat er weer een aantal bijzonder vermakelijke strips, puzzels en rubrieken in staan. Denk in termen van groene schapen, onderbroekenhumor en superhelden aan het strand. Ook de uitslag van de kikkerkuswedstrijd kunt u naast interviews, roddels en ingezonden brieven naslaan. Bekijk deze previews en overtuig uzelf!

110 pagina's | ongeveer A4 formaat! | Gelijmd | Nederlands | Conventieprijs: ¤ 6,50
Preview 1 | Preview 2 | Preview 3 | Preview 4 | Preview 5
Reserveren kan via openmindedcontact at gmail.com
Hoogachtend,
Mauve
p.s. vanuit Arkansas laat onze Kiki weten dat haar langverwachte Ray 2 verkrijgbaar zal zijn op de Chibicon. Lees hoe het verder gaat met Ray en zijn nieuwe vrienden in de inrichting. Hier alvast een voorproefje:

108 pagina's | Tokyopop formaat | Gelijmd | Engels | Conventieprijs: ¤ 4,50
Preview 1 | preview 2 | preview 3
Voor de ongelukkige bezoekers die deel 1 van Ray niet hebben kunnen bemachtigen is er een mooie package deal van deel 1 en deel 2 samen voor 8 euro.
p.p.s.
Ook onze eerder uitverkochte pockets zullen weer in herdruk aanwezig zijn:
Bedtime Stories, For Your Eyes Only en Creme Brulee staan weer voor jullie klaar deze con. Heb je een van onze eerdere uitgaves gemist en wil je wanhopig je doujinshi collectie compleet maken dan is dit je kans! Reserveren voor alle bundels kan via openmindedcontact at gmail.com. Kom zeker bij onze stand kijken voor spannende aanbiedingen! Ook zijn er leuke koelkastmagneetjes en postkaarten te verkrijgen.
p.p.p.s.
De dames van OpenMinded zullen deze Chibicon wederom een manga workshop verzorgen, met een speciaal onderdeel voor de vrouwelijke bezoekers. Hou het programma in de gaten!New interest: Heat Guy J, niet zo gay als de titel doet vermoeden. - Geplaatst op woensdag 02 juli 2008 13:45whahaaaa, geweldige cover! Ik baal ontzettend dat ik er niet bij kan zijn dit weekend. Hopelijk volgende keer
Have fun allemaal!"Art is running away, without leaving home" - T. Tharp - Geplaatst op vrijdag 11 juli 2008 13:33>.<' AAAA ik heb wat gemist. slaat zichzelf voor der hoofd. >.>
Volgende keer moet ik beter opletten. Hoe was het verder op de Chibi? - Geplaatst op dinsdag 15 juli 2008 12:00lol.. Chibi was wel vet volgens mij.. Ik was toen zelf erg druk aan het werk, volgens mij
.. Maar het was erg leuk. Ik vond vooral het concert erg vet, maar dat kon ook komen omdat ik toen pas echt kon gaan chillen en niet zoveel meer te doen had.
* unclero heeft trouwens eindelijk dat 2e exemplaar van de Zomerspecial die ie gekocht had, aan April gegeven
Echt weer iets voor mij, rij ik al veelstelaat weg van mijn huis, kom ik er halverwege achter dat ik die zomerspecial vergeten was
. Ik weer terug. Maar gelukkig is haar dorpje maar 10 minuten van mijn huis verwijderd.. Mits het gashendel stevig vastgehouden wordt.
Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst!
Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-07-2008 12:00.