Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 14:57.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. Overig
  3. Wie is wie en waar
  4. Ren weg voor dat et te laat is!!

Dit onderwerp heeft 9 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 02-06-2008 09:05.

Ren weg voor dat et te laat is!!

1. te laat D: keb me nu al aangemeld...
    naja! Anyway, ik ben Tamara, ben 16 jaar oud, en woon ergens boven in, zo'n 20 kilometer van Groningen af (ubermini dorpje ftw!) Hobbies... tekenen, schrijven, manga's lezen, anime kijken, en luts uf rp'ing :3 zijn er verder nog vragen? =3

2. jah jammer joh xD je bent er al =P mja welcome welcome *huggs* hope you have a good time here =3

3. welkom bij OM ^^

"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle

4. Welkom, welkom. Wat voor zaken roleplay je allemaal?

5. C:
    Oeeehhh!! Online rp-en?

DAT IS ZO VERSLAVEND! C:

Den Aech <3

6. Heb zelf alleen table top roleplay gespeeld ^_^ en rpg computerspellen natuurlijk. Welkom, wat voor soort dingen vind je leuk om te tekenen / schrijven?

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

7. wel, om maar ff over et rp'en te gaan, ik rp met vrienden op msn :B met mijn vriendin heb ik het afgelopen jaar al zo'n 40 rp's gemaakt... EN TIS ZEER VERSLAVEND ;O;
    ehm, ik teken manga, (ufcourse~ keb btw al iets in het tekentopic ding gezet...), en ik probeer een beetje realistisch te tekenen... (bak er nog niet veel van, maar oefening baart kunst xD)... ik schrijf graag romance dingen, comedy, fantasy en yaoi enz :B

8. 40 rps gemaakt? doe je aan fictie rp of game rp?

"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle

9. fictie, gewoon original :> maar zij begint me wel te poken om Final Fantasy rp's te doen...

10. Hey Tamara :D

Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst!