Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 14:22.

Snel inloggen of registreer uzelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. OpenMinded Forum
  2. Overig
  3. Wie is wie en waar
  4. Hoi!

Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2008 18:32.

Hoi!

1. Laat ik me ook maar even voorstellen.
    Ik ben Gina en heb een passie voor tekenen, dat wil zeggen, ik kan er niet mee ophouden... ;) Ondanks tegenslagen en teleurstellingen teken ik nog steeds en verzamel ik zo'n beetje alles wat ermee te maken heeft. Zo ook manga. Tot voor kort had ik weinig met dit genre en wist ik er nog minder van af. Dat laatste is eigenlijk nog steeds zo, so go easy on me, I'm learning ;) Dus ja, vandaar mijn lidmaatschap hier; in de eerste plaats voor inspiratie, in de tweede uit nieuwsgierigheid, met een open mind, uiteraard.

"Art is running away, without leaving home" - T. Tharp

2. Hahaha ^_^ nou, laat maar eens wat zien ;) het enthousiasme heb je in ieder geval al en dat is numero 1.

New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE

3. Ja, iets laten zien is misschien wel een idee ;) ik weet alleen niet hoe ik dat hier moet posten. Er staan tekeningen van mij op m'n site, though: http://www.gina-sjors.blogspot.com voor degenen die geinteresseerd zijn en tijd hebben (en van dat laatste is vaak niet genoeg, zo tegen het einde van het studiejaar).

4. oe ziet er best leuk uit (ja ik kan niet tekenen dus ik kan je helaas ook geen nuttige feedback geven :P ) voor die Cat 'n Rabbit vind ik mooi.

Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen ? -Loesje

5. Je hebt een best eigen stijl, een soort mix tussen comic en manga als je het mij vraagt. Ik denk dat je in je wat realistischere stijl (fanfiction, artist) best een stripje kan tekenen. Heb je dat al eens geprobeerd? (kaderopbouw en compositie is in het begin het moeilijkst)

6. Ik heb erover na zitten denken ja, en allerlei soorten strips bestudeerd (zoals Elfquest, Imago Mundi, en natuurlijk de strips uit Bedtime Stories en Ray) maar inderdaad, het begin is zo lastig. Sowieso heb ik niet echt een verhaal, dus dat maakt het moeilijk. Plus wat jij zegt, kaderopbouw, compositie - wat als close-up, wat medium... dat soort dingen. Dus ja, ben erover aan het nadenken en er wel mee bezig, maarja, alle begin is moeilijk. Moet het eigenlijk gewoon een keer doen en kijken wat er uit komt. :)

In elk geval thanks voor de feedback!

7. Jij ook een Elfquest fanaat? ^_^

8. Zeer zeker :D Heb 1 t/m 53, min 50. Die laatste ga ik in Haarlem tijdens de stripdagen halen :) Van de verborgen jaren heb ik ook een paar, weet alleen niet precies welke. En de eerste 15 van de Amerikaanse comics (maar die wil ik wegdoen, dus als je interesse hebt... ;))

9. Ik heb ook de hele serie. Ik zou alleen later nog gebundelde amerikaanse comics erbij willen hebben denk ik. Of bedoel je het magazine ding (dus niet de hoofdstoryline, maar de losse nummers die allerlei series erin hadden, heeft gelopen tot 32 of 36 als ik me niet vergis) - daar mis ik geloof ik nog deel 1 van.

Ealynn wijzigde dit bericht op 19-05-2008 14:59 met 48%

10. Oh een EQ liefhebber. Altijd welkom hier XD
    Je werk wekt in ieder geval interesse. Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat uitbouwen :)

Cosmic powers at the dinner table

11. Wow, Gin-Gin, ik heb net even je deviantart gallery bekenen en jouw werk is pas geweldig! Supergaaf! *worship* ;)

12. Okay, ik heb een poging gewaagd met een scene in stripvorm tekenen, met panels en al... Weet niet of de afbeelding te zien is, maar kijk anders maar op http://gina-sjors.blogspot.com/2008/05/panels.html , for those interested...

Dus ja, tips, op-/aanmerkingen? Graag! ;)

http://bp1.blogger.com/_GJ8nGgWDlbA/SDWcz2K_THI/AAAAAAAAAEY/oSrRksh_XxI/s1600-h/Save...jpg

edit: okay, de afbeelding doet het dus niet...