Welkom. Uw laatste bezoek was dinsdag 07 februari 2012 18:09.
Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2008 20:01.
Bedtime Stories
- Geplaatst op vrijdag 16 mei 2008 16:05Even over Bedtime Stories, mijn complimenten! Het is een beetje een late reactie, en ik heb het nu twee keer gelezen, maar super! Echt goed.
Ik heb alleen een vraagje, waarom gebruiken jullie je nicknames in een publicatie als deze? Is het niet slimmer om je volledige, echte naam te gebruiken zodat mensen die geinteresseerd zijn en eventueel opdrachten hebben jullie kunnen googlen? Of zie ik dat verkeerd?"Art is running away, without leaving home" - T. Tharp - Geplaatst op vrijdag 16 mei 2008 16:23Veel tekenaars hebben pseudoniemen omdat we nu eenmaal dromers zijn. Desondanks vind ik het altijd goed om je echte naam er ook bij te hebben. Kan geen kwaad, nietwaar? =)We should treat all the trivial things in life very seriously, and all the serious things with sincere and studied triviality. -Oscar Wilde
- Geplaatst op vrijdag 16 mei 2008 16:38Nee precies, dat dacht ik ook, leuke reclame ook. En voor zo'n publicatie betaal je toch wel, dus kun je er net zo goed gebruik van maken
"Art is running away, without leaving home" - T. Tharp - Geplaatst op vrijdag 16 mei 2008 20:29Via de site is altijd die koppeling van artiestennaam-echte naam te vinden.
Dom alleen dat we in de eerste druk zijn vergeten de site te vermelden... - Geplaatst op vrijdag 16 mei 2008 21:05Aaah, ik snap het. En het is natuurlijk ook zo dat als iemand op zoek is naar talent dat hij/zij wel verder gaat dan 1 keer surfen. En voor mij maakt het ook niet uit hoor, ik ben enkel een teken-fan die zich graag laat inspireren door dit soort uitgaves, maar ik dacht dat het voor jullie inderdaad wel handig zou zijn.
Maar top! Erg mooie uitgave! Keep up the good work, zou ik zeggen
"Art is running away, without leaving home" - T. Tharp - Geplaatst op vrijdag 16 mei 2008 22:14Als je zelf ook tekent kan je misschien meedoen aan onze Zomerspecial.
Die wordt een stukje maller en laagdrempeliger - open voor veel gastartiesten. - Geplaatst op zaterdag 17 mei 2008 20:01Ja, ik had het gezien. Moet alleen kijken of dat lukt, ik ben vrij slecht met dead-lines
"Art is running away, without leaving home" - T. Tharp
Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2008 20:01.