Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 15:16.
Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2008 12:00.
OpenMinded Nieuwsflits: April
- Geplaatst op dinsdag 01 april 2008 10:38OpenMinded Nieuwspost! - OM goes Fairy Tales!
Weer een nieuwe maand is aangebroken en wat voor een! Zo vlak voor de animecon staat april weer bol van de activiteiten en terwijl er nog hard wordt door gewerkt aan de laatste puntjes op de i mogen er al wat tipjes van de sluier worden opgelicht van wat OpenMinded de komende weken voor jullie in petto heeft:

Aanwezig op de ElfFair! - bezoek ons 19 en 20 april bij kasteel de Haar
Geheel in stijl zal OpenMinded haar nieuwste kindje presenteren op de Elffantasy Fair. Toepasselijk genoeg Bedtime Stories genaamd is deze telg weer een grote stap voorwaarts in het OpenMinded arsenaal, zowel in kwaliteit als in gewicht. Met een prachtige glanzende cover en met maar liefst 276 bladzijdes tot de nok toe gevuld met bekende en onbekende sprookjesachtige verhalen, is deze prinses een aanwinst voor je boekenplank... als die tenminste stevig genoeg is! Reserveer nu jou exemplaar via openmindedcontact at gmail.com!
Daarnaast zullen Ealynn en Kiki door middel van twee workshops een kijkje in de OpenMinded keuken geven. Neem je tekenwerk mee, want we zullen ook jullie portfolio's van kritiek voorzien. Tot snel!
Luxe editie!
Van een select aantal exemplaren zal een waarlijk sprookjesachtige uitgave gemaakt worden. Spiegeltje spiegeltje aan de wand... wie heeft de mooiste doujinshi in het land? Jij! Met een beetje geluk dan wel te verstaan. Want deze hardcover editie is niet van te voren te reserveren. Haast je naar de OpenMinded stand om dit extra mooie exemplaar te kunnen bemachtigen. Maar bedenk goed, dat gaat niet zonder slag of stoot. Eerst zul je de draak moeten bevechten om deze mooie jonkvrouwe uit haar toren te mogen bevrijden.
Strippen in Arnhem
Maar de magie is niet compleet zonder de grote wisseltruc. OM zal op twee beurzen tegelijk aanwezig zijn! Is fantasy niet zo jou ding, maar strippen des te meer, dan kun je ook onze stand bezoeken op de stripbeurs in Arnhem op 19 en 20 april.
Real-life Fanservice!
OpenMinded organiseert op de AnimeCon een benefiet signeersessie compleet met real-life fanservice (boy on boy en girl on girl!!!) om geld in te zamelen voor yaoi-verstrekking in arme streken. Eerste focus zal Groningen zijn waar het voor echte fans zeer moeilijk is hun fix te verkrijgen. Hier zullen we met paradevliegtuigjes rondvliegen en overlevingspakketten droppen.
Kissing booth!
Maar dat is nog niet alles. Op onze stand in de dealerroom zal een heuse kissingbooth ten tonele verschijnen. De enige bishi die OpenMinded rijk is, is zich al druk aan het voorbereiden. Pas op, de volgende foto’s kunnen schokkend en gevaarlijk zijn voor tere zieltjes en stoere mannen!
Voorbereiding nr. 1
Voorbereiding nr. 2
Voorbereiding nr. 3
Klaar voor de strijd
AniGay in volle productie - eerste uitgave nog dit jaar verwacht!
In samenwerking met de AniWay zal OpenMinded alle zeilen bij zetten om nog dit jaar de eerste AniGay uit te kunnen geven. Nee, die advertentie in de zomerspecial was geen grap maar werkelijkheid.
Yaoi-con in het verschiet!
OpenMinded is volop bezig met de voorbereiding van haar volgende grote event. Een heuse yaoi-con staat al geruime tijd in de planning en zal met Sint Juttemis de langverwachte premiere beleven van Ealynn’s eerste yaoi anime. Haar docenten waren tot tranen geroerd bij het zien van deze intensieve notenkraker ’Who is knocking on my backdoor’. Een gelukkige Ealynn heeft al plannen voor het smakelijke vervolg ‘Did you lock the backdoor?’.
Disclaimer
OpenMinded behoudt zich het recht om op deze heuglijke datum nieuwsberichten te posten die misschien niet allemaal even feitelijk zijn. Wij wijzen alle verantwoordelijkheid van de hand richting deze datum en zullen geen schade vergoeden die lezers mogelijk zijn opgelopen door het lezen van onze newsposts. Maar we kunnen wel zeggen dat minstens drie van deze berichten op waarheid zijn gebaseerd. Wie weet wel meer...New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 03 april 2008 09:43Argh xD ik durf het niet toe te geven, maar pas toen ik de disclaimer zag besefte ik dat ik er weer ben ingetuind
.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op donderdag 03 april 2008 11:33moewhahahaha
zijn we lekker kinderachtig he?narratress wijzigde dit bericht op 03-04-2008 11:33 met 60%"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle - Geplaatst op donderdag 03 april 2008 13:51Geniaal plaatje trouwens.. Is er ook een zegmaar.. grotere versie van?

Och.. deze 1 april grap kostte me tenminste geen 50 euroquote:
narratress schreef op 03 april 2008 @ 11:33:
zijn we lekker kinderachtig he?
unclero wijzigde dit bericht op 03-04-2008 14:20 met 57%Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op donderdag 03 april 2008 14:26Die komt bij de volgende preview
New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 03 april 2008 15:02
... 50!?quote:
unclero schreef op 03 april 2008 @ 13:51:
Geniaal plaatje trouwens.. Is er ook een zegmaar.. grotere versie van?
[...]
Och.. deze 1 april grap kostte me tenminste geen 50 euro
"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle - Geplaatst op donderdag 03 april 2008 15:50Aww! Ik las in de gauwigheid 50 cent! >< da's een dure grap!New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op vrijdag 04 april 2008 08:56X3You wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op maandag 07 april 2008 23:10
quote:
Mja, een of ander 13jarig buurmeisje die me wijs had gemaakt dat ze overtijd was en of ik geld voor kon schieten voor een zwangerschapstest (die dingen kosten toch 50 euro?). Het was pas later dat ik erachter kwam dat het wellicht een grap zou kunnen wezen :/ ..maar toen was dat kind al weg met mijn geld.
Ik kan natuurlijk niet naar haar moeder gaan om me geld terug te vragen :S.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op maandag 07 april 2008 23:16
quote:
unclero schreef op 07 april 2008 @ 23:10:
[...]
Mja, een of ander 13jarig buurmeisje die me wijs had gemaakt dat ze overtijd was en of ik geld voor kon schieten voor een zwangerschapstest (die dingen kosten toch 50 euro?). Het was pas later dat ik erachter kwam dat het wellicht een grap zou kunnen wezen :/ ..maar toen was dat kind al weg met mijn geld.
Ik kan natuurlijk niet naar haar moeder gaan om me geld terug te vragen :S.
Rotstreek zeg... Op deze pagina is de allerduurste (een digitale, ohhh~) 44 euro, de rest is rond de 10 a 15 
http://www.twenga.nl/dir-...hygiene,Zwangerschapstest
Ik denk dat ik een bitch zou zijn en het toch ging vragen aan die moeder :x Moet ze maar opletten wat haar 13-jarige allemaal uitvreet; óf ze heeft al sex, óf ze licht mensen op. Tsja...The greater the artist, the greater the doubt. Total confidence is only given to the less talented as a consolation price. - Geplaatst op dinsdag 08 april 2008 00:01ja je kunt allicht informeren...als bezorgde buurman"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle
- Geplaatst op dinsdag 08 april 2008 12:00
quote:
Pax-Dracona schreef op 07 april 2008 @ 23:16:
Ik denk dat ik een bitch zou zijn en het toch ging vragen aan die moeder :x Moet ze maar opletten wat haar 13-jarige allemaal uitvreet; óf ze heeft al sex, óf ze licht mensen op. Tsja...
Mja, maar straks denkt die moeder dat ik de eventuele vader zou kunnen zijn..
Dat kind mag dat geld maar houden.. Niet alleen als beloning voor haar creativiteit, maar ook als beloning voor het vinden van een manier om ermee weg te komen, want ik ga dus never nooit niet naar die moeder toe. En daar heb ik toch stiekem wel ontzag voor
.
Volgende keer als ze hier weer is vraag ik haar wel wat ze met het geld gedaan heeft
.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst!
Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2008 12:00.