Welkom. Uw laatste bezoek was maandag 06 februari 2012 06:12.
Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 18-02-2008 20:34.
Can I join?
- Geplaatst op woensdag 15 augustus 2007 01:25Hi! Ik ben er net een beetje achter wat een DJ circle nu is ^^
Lijkt me erg leuk om er bij 1 te horen enzo, dus ik ga me proberen aan te melden voor gastartiest dan.
Hier zijn een paar samples van mijn artsies, zou ik goed genoeg zijn voor een circle?

- Geplaatst op woensdag 15 augustus 2007 13:00Ziet er zeker leuk uit!
En OM kan altijd nieuwe gastartiesten gebruiken ^^Den Aech <3 - Geplaatst op woensdag 15 augustus 2007 13:17Niiiceee ^^You wear nothing, but you wear it so well...
- Geplaatst op woensdag 15 augustus 2007 15:00Ik zie zeker punten waar we je nog bij kunnen helpen, maar met name je zwart wit werk vind ik erg sprekend. Je maakt goed gebruik van effecten en de lijnvoering en shading van het haar zit al aardig goed. En ik kan me zo voorstellen dat de andere circle leden ook positief gestemd zijn

Goed, laten we even overleggen met de rest van het team en kijken of we je kunnen betrekken bij een van onze bundels als gastartiest. Wanneer dat balletje eenmaal rolt kijken we verder.
We zijn op dit moment bezig met de voorbereidingen van een pocket voor de Abunai. Heb je op korte termijn tijd en de mogelijkheid tot een bijdrage in de vorm van een korte manga, geschreven verhaal of een illustratie aan de hand van een thema?New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op donderdag 16 augustus 2007 23:41nwoppertje: Thank you =3
Kiki: Ha ik ken jou =3 ik zag je manga ooit op gaia ^^ thanks
Ealynn: Genoeg punten waar ik hulp bij kan gebruiken indeed XD als jullie mij kunnen gebruiken bij Abunai hoor ik het wel =3 Ik heb genoeg tijd ^_^ - Geplaatst op maandag 18 februari 2008 20:34Ah, ik ken jou van aarinfantasy
Ik blijf erbij dat je art sterk verbeterd is sinds ik daar voor het eerst kwam en nu
Tones leren gebruiken was echt een goed idee.Screw the rules, I have green hair.
Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 18-02-2008 20:34.
Schaapje