Welkom. Uw laatste bezoek was woensdag 08 februari 2012 15:34.
Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 31-01-2008 20:06.
Believe it! ^^
- Geplaatst op maandag 14 januari 2008 21:17Dattebayoouu!!
hi!
Ik ben dus Enya Pister,17 jaar,houdt van tekenen,kendo,Cosplay,muziek,manga's en nog veel meer.,woont in belgië en zit op de tekenacademie ST lucas
Mijn droom is om striptekenaar te worden wat het ook mag kosten ^^Enya wijzigde dit bericht op 14-01-2008 21:19 met 14%Enya Pister - Geplaatst op maandag 14 januari 2008 21:21Mooie naam ^_^ leuk je hier te zien. Wat teken je zoal? En is het sint lucas any good?New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE
- Geplaatst op maandag 14 januari 2008 21:50Hi! deel je art!"If the Muse arrives late for work, you begin without them." Peter S. Beagle
- Geplaatst op dinsdag 15 januari 2008 19:27Ik zou graag een mangaka worden dus meestal mensen.maar ook wolven,leeuwachtigen. Wil ook nieuwe dingen proberen

Ik heb al wat art op de forum gezet..maar die zijn al wat aan de oude kant. volgende week probeer ik te scannen.
St.Lucas heeft zeer leuke richtingen maar er is niets wat me verder kan helpen bij het striptekenen en dat is wel jammerEnya Pister - Geplaatst op woensdag 23 januari 2008 15:36heey ^_^ welkom =D. Ik kom niet zo vaak dus veel zal je niet van me horen, maar toch ^^.
Ik hoop dat je het naar je zin zal hebben?bananas in pyamas - Geplaatst op donderdag 31 januari 2008 20:06aah! ik volg m net pas. Je zit op de ST lucas, niet st lukas. Ik denk al, van St lukas (brussel) hoor ik nl dat je net heel veel/goed striptekenen zou leren. Weet t natuurlijk niet 100% zeker, heb t ook maar horen zeggen. Er zijn meerdere mensen bij mij in de klas (geweest) die ook liever meer aan striptekenen wilden doen en overwogen om daar heen te gaan.
Maar er zijn maar weinig scholen die specifiek striptekenen hebben, bij ons (PHL, Hasselt) hebben ze de afdeling illustratie waar strip ook bij zou zitten. Maar pas in t derde jaar merk je daar iets van, en dan alleen als je zelf gaat striptekenen. Ook niet echt handig natuurlijk. XD.
Maar dan nog, zolang je zelf bezig blijft ^_^, kom je dr ook wel, right?
Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 31-01-2008 20:06.