Welkom. Uw laatste bezoek was vrijdag 18 mei 2012 23:47.
Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 27-11-2007 15:12.
SEX! (Did I get your attention?)
- Geplaatst op maandag 26 november 2007 12:32Helluuuww!

Ich bin Seda.
En doe noe wel normaal :]
Ik ben in juni 2007 16 geworden x3
Ik woon in Haarlem, waar geen yaoi's verkrijgbaar zijn en ik niet via internet dingen mag bestellen. TT-TT
Anywayz. Ik ben een huge yaoi fan, maar ben ook gek van kunst
Pervert+art= Pervy Art. There.
'S bout it. Als je nog wat wilt weten, vraag het me gerust :}
Ábout the title: Val me niet gelijk aan, tis een grapje :l
Ryou Kodama <3 - Geplaatst op maandag 26 november 2007 13:22Geen yaoi in Haarlem? Bij BeeDee kan je vast wel iets bestellen. Een paar van onze leden zitten ook in Haarlem, dus openminded doujinshi bestellen moet ook te fixen zijn (alhoewel die vaak meer richting shounen ai neigen). In Amsterdam zit trouwens de ABC, waar je volgens mij wel yaoi kan vinden.
Welkom op het forum
- Geplaatst op maandag 26 november 2007 13:45ABC is trouwens wel vet overpriced...
Oh, welkom trouwens
(waar ligt Haarlem ookalweer?)Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op maandag 26 november 2007 14:13Haarlem ligt naast Amsterdam, op een luttele twintig minuutjes reizen met de trein.Angel of Beer.
- Geplaatst op maandag 26 november 2007 18:58
quote:
Fenko schreef op 26 november 2007 @ 13:22:
Geen yaoi in Haarlem? Bij BeeDee kan je vast wel iets bestellen. Een paar van onze leden zitten ook in Haarlem, dus openminded doujinshi bestellen moet ook te fixen zijn (alhoewel die vaak meer richting shounen ai neigen). In Amsterdam zit trouwens de ABC, waar je volgens mij wel yaoi kan vinden.
Welkom op het forum
Wie precies zitten er in Haarlem?
Kunnen die doorverkopen aan mij? o_o'Ryou Kodama <3 - Geplaatst op maandag 26 november 2007 19:43
Klinkt alsof het daar is waar ik uit zou komen als ik met de motor de verkeerde afslag bij Diemen zou nemen? Of is dat daar waar ik uitkom als ik de afslag naar Schiphol mis?quote:
Jod schreef op 26 november 2007 @ 14:13:
Haarlem ligt naast Amsterdam, op een luttele twintig minuutjes reizen met de trein.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op maandag 26 november 2007 20:11
Wil je zo graag naar me toe? XDquote:
unclero schreef op 26 november 2007 @ 19:43:
[...]
Klinkt alsof het daar is waar ik uit zou komen als ik met de motor de verkeerde afslag bij Diemen zou nemen? Of is dat daar waar ik uitkom als ik de afslag naar Schiphol mis?Ryou Kodama <3 - Geplaatst op maandag 26 november 2007 22:33lol, je wilde aandacht, je krijgt aandacht

Welkom ^_^New interest: BEARD Guy J, now with extra STUBBLE - Geplaatst op maandag 26 november 2007 22:50LubDub! =D Yay! Aandacht!
Thank you! *huggle*Ryou Kodama <3 - Geplaatst op dinsdag 27 november 2007 10:36
Je zou dan richting Schiphol even iets heel leuks in de auto naast je moeten zien, waardoor je afgeleid word en spontaan in Haarlem terecht komt*. Daarop volgt natuurlijk een toevallige ontmoeting met die nog onbekende persoon op de Grote Markt, een biertje in een gezellig cafetje en wat er daarna gebeurt mogen de dames van OM maar tekenen**quote:
unclero schreef op 26 november 2007 @ 19:43:
[...]
Klinkt alsof het daar is waar ik uit zou komen als ik met de motor de verkeerde afslag bij Diemen zou nemen? Of is dat daar waar ik uitkom als ik de afslag naar Schiphol mis?
.
Oh, en een kaartje:
http://maps.google.com/ma...9&spn=0.27913,0.6427&z=11
* Wel oppassen op de snelweg natuurlijk.
** Voorbeeld enigszins gedramatiseerd ter verduidelijking.Angel of Beer. - Geplaatst op dinsdag 27 november 2007 13:09
quote:
ChibiMouse schreef op 26 november 2007 @ 20:11:
Wil je zo graag naar me toe? XD
Nee :|. Is wel erg ver rijden
. Maar t is meestal zo dat als k naar A'dam tuf ik altijd wel ergens verdwaal of n afslag mis
. Mja, k zit dan meestal al n uur of drie mijn schatje te berijden, en dan ben ik best wel brak
.
Edit:
* unclero bekijkt kaartje..
Oh daar
. Ja.. ja.. daar heb ik nog zeer euh.. dierbare herinneringen aan
.unclero wijzigde dit bericht op 27-11-2007 13:12 met 15%Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op dinsdag 27 november 2007 14:44"k zit dan meestal al n uur of drie mijn schatje te berijden, en dan ben ik best wel brak .
"
je bedoeld... een paard.... toch? ..o_o' *pervness*Ryou Kodama <3 - Geplaatst op dinsdag 27 november 2007 15:05Een paard heeft geen twee wielen en een motorblokje
. En een paard hoef je ook geen Euro98 te voederen
.Psst.. jongetje.. psst.. psst! hey jongetje! psst! - Geplaatst op dinsdag 27 november 2007 15:12Oh! een motor! xD
Sorry. eerst wat in me opkwam was een paard?!
xD Maar nadat ik het postte besefte ik me wel: Wat asl het een motor is?.. ._.' xDRyou Kodama <3
Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 27-11-2007 15:12.